На початку 90-х ЗАЗ створив на основі "Таврії" багатоцільовий автомобіль, який не отримав належної уваги

На початку 90-х років вітчизняним автовиробникам, зважаючи на обмеженість ресурсів, доводилося закривати порожні ніші модифікуючи вже наявні моделі. Однією з таких ніш є Багатоцільова машина з високою задньої частини, і її на себе приміряла"Таврія".

Самі творці своє творіння класифікували як трьохдверний Універсал, що недалеко від істини, оскільки у автомобіля було два ряди сидінь, об'ємний багажник і подовжену в порівнянні з оригіналом колісну базу.

Для того, щоб побудувати такий автомобіль був потрібен більш міцний кузов, і зайнявся цим НТЦ "Заз-автотехніка", який займався якраз розробкою особливих модифікацій на основі серійних машин Заз.

У 90-х роках НТЦ розробив лінійку малих вантажівок з "Таврії". Шасі було взято з ЗАЗ-1306, і по суті модель являла собою передню частину хетчбека з "вживленою" класичною лонжеронною рамою, яка тягнеться від кабіни назад.

Популярні новини зараз

Тепер буде легше: графіки відключення світла 23 листопада – Укренерго потішило українців

Володимир Зеленський відреагував на заяви російського диктатора: "Путін бреше, ми не вперше..."

Грошей потребувати не будете: знаки Зодіаку, яких Зелена Змі в 2025 році обдарує багатством

Це буде ваша найздоровіша розсада: як правильно використовувати екстремальний спосіб з окропом

Показати ще

Колісна база була подовжена на 127 мм, крім того, автомобіль обзавівся власною залежною задньою підвіскою на поздовжніх ресорах. Хоч вона і важила на 15 кг більше, але забезпечувала вантажопідйомність на 100 кг більше і була менш об'ємною.

Саме на цьому шасі в 1993-1994 роках і був зроблений Універсал Заз-1701. У першому поколінні у нього був стандартний задній борт від "Таврії", проте пізніше багажник допрацювали, зрівнявши низ отвору двері з підлогою, що позитивно позначилося на зручності навантаження.

На жаль, машина так і не потрапила в серійне виробництво і існує у вигляді декількох дослідних екземплярів. Керівництво схвалювало ідею, проте не пустило машину на конвеєр, оскільки тоді в пріоритеті було виробництво стандартних "Таврій" і "Славут".

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що стало відомо, які машини на вторинному ринку користуються найменшою популярністю.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у мережі на продаж випустили унікальну люксову модифікацію "Москвича".

Також "Hyser" писав, що українських автомобілістів готують до посилення правил у разі ДТП.