Усі відповідальні водії знають, що у Технічному регламенті про безпеку колісних транспортних засобів сказано, що наявність тріщин з боку водія у зоні склоочисників не допускаються. Особливо це стосується подорожей за кордон. Справа в тому, що прикордонники можуть просто не пропустити в країни Європи водія, якщо на вітровому склі його авто будуть сколи. Це пов'язано з тим, що транспорт із такими ушкодженнями не зможе пройти технічного огляду. Адже тріщина на лобовому склі — один із найпоширеніших дефектів.

І справді, сколи найчастіше з'являються через:

  • падіння з дерев гілок;
  • дрібного каміння, що летить з-під коліс іншого авто;
  • іЗношених двірників, які залишають подряпини своїми твердими щітками.

Ремонт скла авто - це відповідальна процедура, яку потрібно довіряти професіоналам.

Єдине, що може зробити водій – купити спеціальний набір, призначений для боротьби із дрібними дефектами.

І тут варто знати, з чого складається лобове скло для того, щоб розуміти тонкощі процесу ремонту цієї деталі. Отже, з трьох шарів перші два виконані загартованими, а між ними прокладено третій шар, як правило, з міцного пластикового листа (полівінілбутирала та ін.). Коли лобове скло розбивається, то утримується дома середнім шаром.

Саме тому водій повинен зробити все можливе, щоб від вібрацій кузова під час руху або перепаду температур скол не перетворився на тріщину, а тріщина не розповзалася і не перекрила, як часто буває, всю площу лобового скла.

Популярні новини зараз

Грошей потребувати не будете: знаки Зодіаку, яких Зелена Змі в 2025 році обдарує багатством

У вас є 3 дні, а потім штраф: в Україні оновили правила мобілізації, що потрібно знати після отримання повістки

Син Віктора Павліка заробляє гроші в 3 роки: Катя Репяхова розповіла, що робить

Хлопець Лесі Нікітюк розповів, як довго вони з нею разом: "Таке почуття, ніби..."

Показати ще

Тому кожен водій повинен мати у багажнику автомобіля спеціальний набір, призначений для боротьби із дрібними дефектами. Він складається з невеликого пристрою та тонкої плівки, за допомогою якої заклеюють існуючий скол. Згодом полімер висихає на свіжому повітрі, а потім його обробляють спеціальним поліролем.

Крім того, можна скористатися звичайним скотчем, який рекомендовано возити у багажнику. Це запобігатиме проникненню в область пошкодження бруду та вологи, а також не даватиме сколу або тріщинці розростатися.

Через відсутність під рукою клею для скла або спеціальних полімерів можна скористатися звичайним прозорим лаком для нігтів. Цей нехитрий засіб цілком здатний зупинити збільшення сколу та перетворення його на довгу тріщину.

У будь-якому випадку такий ремонт стекол авто не вирішує проблеми повністю: пошкоджене місце буде помітне як автовласнику, так і пасажирам. Більше того, тріщина будь-якої миті може розроститися, повністю перекривши огляд для водія.

Читайте також:

Щоб не потрапити в халепу: коли насправді потрібно переходити на зимову гуму

Рідко ламаються і недорогі в обслуговуванні: названо машини, які ніколи не підведуть

Такий би зараз виділявся на дорогах: як виглядав рідкісний мінівен ЗАЗ