Багато українських водіїв звикли "дотискати" кермо до кінця під час розворотів або паркування. Здається, дрібниця – але механіки попереджають: ця звичка може обійтися вам у десятки тисяч гривень.

"Коли чуєте гул і відчуваєте опір при поверненні керма – це не просто особливість авто, а сигнал про перевантаження", – каже київський автомеханік з 20-річним стажем Андрій К.

Водій

За його словами, постійне викручування керма до упору створює неймовірний тиск на гідропідсилювач, рульову рейку і наконечники. Ремонт цієї системи коштує від 25 до 40 тисяч гривень – і це ще без врахування нових шин.

У Харкові майстер Олексій С. додає, що ця помилка "вбиває" не лише підсилювач керма, а й шини, які стираються швидше через додаткове навантаження. Проблеми особливо помітні у машин із пробігом, де гідропідсилювач вже працює на межі.

Салон авто, кадр з відео

Популярні новини зараз

Пенсійний БУМ-2025: хто з українців отримає додаткові гроші - і як не пропустити свою надбавку

Bentley випустив купе з 666 кінськими силами: гран-турер, який перетворився на пекельний суперкар

Чому ваша цибуля таємно мститься вам на грядці: агрономи розкрили межу, після якої починається катастрофа

Зірка серіалу "Друзі" Дженніфер Еністон нарешті знайшла справжнє кохання після Бреда Пітта, як це сталось і як виглядає обранець

Показати ще

Щоб уникнути таких витрат, механіки радять привчити себе до плавних рухів: не тиснути кермо до упору, а трохи послаблювати хват на крайніх точках. Ще краще – починати повертати кермо лише тоді, коли авто вже рухається, навіть повільно.

Читайте також:

Штрафи по 850 грн: водіїв ловлять на помилці, яку роблять майже всі.

"Прихована" кнопка авто, яка заощадить на бензині до 50%: водії не здогадуються, де вона.

Ви весь час робили це неправильно: як користуватися ручником взимку без ризику.