Купе Yuna, побудоване братами-умільцями у 1982 році, залишається у відмінному стані та продовжує вражати, незважаючи на свій вік. Творець та власник автомобіля досі використовує його для повсякденних поїздок.
Історія Yuna почалася наприкінці 1960-х років, коли брати Юрій та Станіслав Алгебраїстів, натхненні проектами інших радянських ентузіастів DIY, вирішили побудувати власний автомобіль. Процес будівництва зайняв кілька років, і автомобіль було завершено 1977 року. Готовий автомобіль мав кузов дводверного купе із сучасним для свого часу дизайном, включаючи ефектні фари, що піднімаються.
Під капотом «Юни» розташовувався чотирициліндровий двигун від «Волги» ГАЗ-24, хоча чинні на той час правила обмежували встановлення на саморобні автомобілі двигунів більшої потужності. Кузов автомобіля був побудований з використанням традиційного для таких автомобілів підходу: металевого просторового каркасу та зовнішніх панелей зі скловолокна.
Спочатку спортивне купе не вдалося зареєструвати через потужний для саморобного автомобіля двигун. Брати Алгебраїстів якийсь час їздили на машині без номерів, і хоча інспектори цікавилися автомобілем, питань про відсутність реєстрації у них не виникало. У результаті купе пройшло серію випробувань у НАМІ (Науковий інститут автомобілів та автомобільних двигунів), які дозволили братам отримати відповідну документацію та номерні знаки.
У вас є 3 дні, а потім штраф: в Україні оновили правила мобілізації, що потрібно знати після отримання повістки
Син Віктора Павліка заробляє гроші в 3 роки: Катя Репяхова розповіла, що робить
Готовий вивести війська з деяких територій: Reuters розповіли про поступки путіна
Хлопець Лесі Нікітюк розповів, як довго вони з нею разом: "Таке почуття, ніби..."
За майже чотири десятиліття «Юна» зазнала кількох модернізацій. Юрій оновив дизайн передньої частини, повністю переробив салон, замінив оригінальні 14-дюймові колеса на 15-дюймові, а також модернізував машину, встановивши передні дискові гальма замість барабанних. Вихідний двигун ЗМЗ-402 також замінили на шестициліндровий двигун BMW об'ємом 2,8 літра та потужністю 180 кінських сил.
На відміну від багатьох подібних саморобних автомобілів, Юна не опинилася на звалищі чи музеї, а продовжує прикрашати вулиці. Творець автомобіля продовжує вдосконалювати та покращувати його, демонструючи неминучий дух автомобільної майстерності.
У неї закохуються з першого шматочка: рецепт запіканки з курячого філе, овочів та картопляного пюре
"Пишаються тим, що вони з України": на що йдуть росіяни, щоб їх не чіпали за кордоном
Багато хто цього не знав: скільки ще можна проїхати, якщо в машині загорілася лампочка рівня палива