Сучасні авто перетворилися на смартфони на колесах: сенсори, меню, автопілоти, масажі, паркування без рук — кнопок більше, ніж на кухонному комбайні.
Але є одна неприємна правда: більшість власників майже нічим із цього не користується.
Jalopnik звернув увагу на феномен "мертвих функцій" — кнопок, які ніхто не натискає роками.
Автоматичне гальмування? Звучить круто, поки не намагаєшся довірити життя електроніці.
Утримання на схилі? Круїз? Голосове керування? Усе це живе у пам’ятці користувача, а не у реальному русі.
Найбільший аутсайдер — вбудована навігація. Українські дороги змінюються швидше, ніж автоділери оновлюють карти. У більшості авто GPS бачив останній апдейт ще у 2015-му. Жодних шансів проти Google Maps.
У списку "мертвих душ" також календар, калькулятор, режими підсвітки салону, та голосові асистенти, які не розуміють навіть слово "додому". Виглядає ефектно — користі нуль.
Одружений батько 5 дітей охороняв школу і паралельно вимагав інтиму від 14-річної учениці: Полтава у шоці
Листопад 2026 - день, коли на Землі станеться ЦЕ: зловісні пророцтва Ванги, від яких холоне кров і конкретна дата
Звір на цікавих номерах: у Києві спіймали рідкісний Range Rover Sport SVR за €130 000, але чи законно він тут
Половина пенсіонерів виживають на менше ніж 5 тисяч: ПФУ розкрив правду про реальні виплати в Україні
Експерти ж радять хоча б розібратися у функціях безпеки: адаптивний круїз чи екстрене гальмування реально рятують життя. Але на практиці більшість віддає перевагу старій добрій аналоговій поведінці: руки на кермі, ніяких «авто»-режимів.
Врешті, ми платимо за технології, але живемо у режимі «світло — кондиціонер — музика». Все інше так і залишається десь у темряві віртуальних меню, загублене між сотнями сенсорних кнопок, на які ніхто навіть не намагався натиснути.
Читайте також:
Водії оніміють: новий дорожній знак збиває з пантелику – що означають смуги з автомобілем.