Старий автомобіль — це не вирок. Це не обов’язково про запах втомленого салону, торба з інструментами в багажнику та знайомого автомеханіка на швидкому наборі.
Фахівці кажуть: "вік" авто — штука другорядна. Важить не рік випуску, а те, як із ним обходяться.
Машина старіє не від цифр у техпаспорті, а від байдужості власника. Регулярна заміна оливи та фільтрів, контроль робочих рідин і вчасні дрібні ремонти — це і є той "антиэйджинг", який лишає гроші в кишені, а не на СТО.
Замість чекати, поки щось грюкне, професіонали радять діяти на випередження. Пропустили момент із амортизатором — готуйте гаманець, бо услід за ним на ремонт підуть важелі, шарніри й ще пів-підвіски. І так майже з будь-якою системою: трансмісія, кондиціонер, електрика — все, що ігнорують, потім мститься дорого.
Кондиціонер, приміром, — це не "літній" агрегат. Якщо не вмикати його взимку, ущільнювачі пересихають, фреон тікає, компресор каже "чао". Дві хвилини роботи раз на місяць — і ви відтягуєте момент, коли доведеться викласти кругленьку суму за ремонт.
Скільки цукру дійсно можна їсти на день: лікарі розвіяли популярні міфи
Чому ваш буряк не росте: небезпечна помилка після моркви, про яку мовчать городники
Оля Полякова розкрила таємницю: справжнє прізвище її старшої дочки приголомшило навіть Машу Єфросиніну
"Бабине літо" повертається: Україну накриє хвиля тепла до +22°, ось коли ховати куртки
Електрика — ще один підводний камінь старих авто. Лампи в підсвітці приладів старіють усі одразу, просто перегорають поодинці. Якщо вже розібрали панель — міняйте комплектом, не поштучно. Акумулятор тримайте в тонусі, бо волога в колодках проводки — найулюбленіший сценарій “електричних привидів”, після яких авто починає жити окремим від вас життям.
І головне — підвіска, гальма, шини. Навіть дрібний люфт у підвісці здатен “вбити” гуму й зробити авто некерованим у критичний момент. Тиск у шинах, чисті гальмівні механізми та елементарна профілактика часом важать більше, ніж рік випуску в техпаспорті.
Читайте також: