Ера електромобілів отримала гідного суперника. Поки Ілон Маск підкорює світ своїми батареями, японський автогігант Toyota вирішив піти іншим шляхом — ставить на водень і обіцяє змінити правила гри.
За останні роки електрокари стали символом «зеленого» прогресу: дешевші батареї, державні субсидії та безперечний піар від Tesla зробили їх фаворитами майбутнього. Але що, якщо ця монополія — лише проміжний етап?
У 2025 році Toyota презентувала третє покоління своєї водневої системи — 3rd Gen FC System. І націлена вона не на легковики, а на «важковаговиків» — вантажівки, автобуси, поїзди, морські перевезення та навіть стаціонарні генератори. Масове впровадження стартує вже у 2026-му.
Японці не самотні у своїй місії: BMW також готова оснастити свій майбутній кросовер iX5 Hydrogen системою Toyota, вірячи у концепцію «водневого суспільства», де цей газ стане паливом не лише для авто, а й для заводів, міст і побуту.
Чому це може стати геймчейнджером? Тому що водень дає те, чого бракує батареям: швидке заправлення, більшу автономність та відсутність екологічних проблем утилізації акумуляторів. Особливо у важкому транспорті, де літій не завжди виправданий.
Електрокари дорожчають: в Україні з 1 січня вводять 20% ПДВ на всі електромобілі
Кожні 10 днів - підвищення ціни? Що насправді чекає українців на АЗС з 1 січня
Мобілізація в 2026 посилиться: кого не випустять із країни та чому армії терміново потрібні "не залізо, а люди"
Тепер ніяк не пересидіти: мобілізація готує сюрприз "ухилянтам"
Отже, поки Tesla продовжує розширювати свої зарядні мережі, Toyota вже будує альтернативну реальність, де електрика — не єдиний варіант майбутнього. І це вже не просто конкуренція брендів — це битва за те, яким буде транспорт через 10–20 років.
Читайте також:
75-річний "зомбі-кар" ожив і поїхав: дивіться неймовірне відео з DeSoto Custom.
Під Полтавою розкопали скарб: у гаражі знайшли легендарний Chevrolet Corvette C4, який стояв десятиліттями.
