Ніхто не заперечуватиме, що більшість автовласників упевнені, що притиснуті до корпусу дзеркала заднього виду на стоянці - необхідність. Ось тільки стало відомо, що погодитися із цим твердженням можна лише частково.
І справді, коли автомобіль припаркований паралельно бордюру на вулиці, складання дзеркал — благо. Ще б пак, на розкрите дзеркало летить бруд з-під коліс транспорту, що рухається, а потім водій змушений відтирати засохлі потіки дорожньої гидоти з дзеркала.
А ось у разі стоянки машин борт до борту (наприклад, на прибудинковій території або в паркінгу), прибирати дзеркала робити собі ж гірше.
Так, якщо дзеркала у автомобіля не складені, то людина, яка хоче припаркуватися поряд, вибиратиме велику дистанцію.
Це корисно, перш за все, з точки зору безпеки лакофарбового покриття на дверях і крилах.
Справа в тому, що коли бічні дзеркала заднього виду складені, інші водії, самі того не підозрюючи, паркують свої автомобілі щільніше — у цьому випадку вони орієнтуються по кузову, а не дзеркалам, що стирчать з нього. Внаслідок цього відстань між двома машинами може скоротитися на 10—20 сантиметрів.
"Ти продала душу дияволу": Ксенія Мішина вибухнула після скандального інтерв’ю Наталки Денисенко
Олег Винник "під прицілом чеченців": втікача хочуть обміняти на цілі області України
Штраф майже 5 мільйонів гривень: скандальна блогерка Анна Алхім порушила закон і заплатила по повній
Володимир Зеленський пояснив, що чекає на російську мову та УПЦ МП в Україні: "Це єдине, що може об’єднати всіх"
А коли автомобілі (завдяки дзеркалам, що стирчать) паркуються з трохи більшим бічним інтервалом, сильно знижується ймовірність того, що вашу машину довбає дверима незграбний колега-водій або його пасажир.
До речі, зазвичай якщо винуватець помітив, що пошкодив чужий автомобіль, він воліє переставити свою машину подалі від цього місця. І якщо в окрузі немає камер, які б допомогли постраждалому в цій ситуації знайти винуватця і джерело вм'ятин і сколів на кузові його автомобіля, то власник автомобіля залишається наодинці з проблемою — витрачає свої нерви, час і, що головне, гроші.
Читайте також:
"Це вже точно": міністр розповів, як ЗСУ топитимуть російські військові кораблі. Почалося
