Ентузіаст зібрав ункіальний автомобіль на базі АЗЛК-2140

Про те, що заради економії, і виходячи зі своїх потреб, умілець і Кам'янець-Подільська, що в Хмельницькій області, зібрав з "Москвич" вантажний шестиколісний пікап, пише в Instagram тематичний паблік "АвтосамоделкА".

Від самої продукції радянського автопрому, "інженер з народу" залишив тільки передню частину корпусу авто, з двома пасажирськими сидіннями. Позаду пікапа встановлений вантажний відсік, що має можливість зміни положення, як у самоскида. Матеріал вантажного кузова не має відношення до оригінального "Москвича", зроблений з металевого профлиста, і явно придбаний у звичайному господарському магазині. Однак, про вантажність цієї машинки говорить хоча б те, що власнику довелося встановити ще дві осі.

Пікап на базі АЗЛК-2140. Фото: скріншот instagram.com/autosamodelka

Втім, автомобіль, якщо судити за формою номерних знаків, зареєстрований як трактор. Бензиновий двигун, заради економії, доповнили ГБО, що дозволяє, якщо є бажання, перемикатися на природний газ, але при цьому автомобіль втрачає в потужності.

Пікап на базі АЗЛК-2140. Фото: скріншот instagram.com/autosamodelka

Популярні новини зараз

Світло не відключать, поки..: з 1 грудня українцям дають новий захист

8 продуктів, які тихо гасять запалення у вашому тілі (і ви точно недооцінювали деякі з них)

ПФУ мовчить, а ви втрачаєте гроші: три хитрі способи підняти свою пенсію, про які ніхто не попереджає

Квартал 95 на межі? Ірина Сопонару чесно розповіла, чи чекає на друзів Зеленського неминучий фінал

Показати ще

Нагадаємо, що "Москвич-2140", він же АЗЛК-2140, а в продажу "Москвич-1500", серійно випускався з 1976 року, а в основі лежать попередні моделі - 408 і 412. Але все ж, при схожій загальній конструкції 2140 відрізнявся інший, поліпшеною обробкою салону, зовнішнім виглядом і передніми дисковими гальмами.

Під капотом авто встановлювали Силовий агрегат "УЗАМ-412" з об'ємом в 1,5 літра, і потужністю 75 кінських сил, коробка передач при цьому була механічною,4-ступінчастою. Іноді модель оснащували дефорсованим 68-сильним двигуном, здатним цілком успішно працювати на найдоступнішому в СРСР бензині марки "А-76".

До слова, раніше "Hyser" писав про те, що у столиці України на автотрасі помітили незвичайний кабріолет, створений на базі старої "копійки".

Також раніше "Hyser" повідомляв про те, що в Україні рекордно зросла вартість всього автомобільного палива.

А до цього "Hyser" розповідав про те, як звичайний ЗАЗ-968 перетворити в елітний спортивний автомобіль, якщо в" донорах "завалялася пара японських"малолітражок".