Багато водіїв упевнені: якщо міняти масло регулярно – двигун прослужить довго. Але є одна звичка, яка непомітно знищує мотор і змушує віддавати за ремонт нечувані суми.
Про неї на своєму YouTube-каналі попереджає легендарний американський автомеханік Скотті Кілмер, який ремонтує машини понад 50 років. Він називає це справжнім "крохоборством" – дрібною жадібністю, яка обертається катастрофою.
Мова про масляний фільтр. Власники часто вирішують зекономити й після заміни масла залишають старий фільтр. Аргумент простий: "Навіщо платити ще 200–300 гривень, якщо й так залито свіже масло?". Але такий "лайфхак" швидко обертається проблемами.
Старий фільтр не очищує рідину, нове масло миттєво втрачає свої властивості, і мотор починає працювати «на знос». Спочатку це легкий стукіт, падіння тяги та підвищена витрата пального. А далі – перегрів, заклинювання й капремонт.
"Люди думають, що зекономили дві сотні, а потім викладають сотні тисяч за відновлення двигуна. Це абсурд", – каже Кілмер.
Могилевська відкрила секрет: 50-річна зірка має власну… юну садівницю і платить їй гроші
Tesla, тримайся! Toyota запускає водневу революцію, яка може перевернути ринок авто
Маша Єфросиніна зізналася про непросте сімейне життя з військовим: "Тимура не вистачає"
Наталія Могилевська нарешті розкрила, чому приховує обличчя доньок: правда шокувала фанатів
Київський механік Олександр підтверджує: майже третина моторів, які потрапляють у його майстерню, зношені саме через брудне масло.
Для розуміння масштабів: капремонт сучасного бензинового двигуна в Україні коштує від 80 до 150 тисяч гривень. Дизельний – ще дорожчий. І все це через деталь, дешевшу за повний бак пального.
Фахівці одностайні: масляний фільтр потрібно міняти разом із кожною заміною масла. Це проста звичка, яка продовжує життя двигуну і рятує гаманець від безглуздих витрат.
Читайте також:
Tesla, тримайся! Toyota запускає водневу революцію, яка може перевернути ринок авто.
+10 км/год – і життя під загрозою: чому у місті швидкість вище 50 км/год стає смертельно небезпечною.