Якщо уважно придивитися до машин з 80-х років минулого століття, то можна помітити одну дивність. Чомусь на деяких машинах бічні дзеркала були різного розміру: зазвичай ліве дзеркало було нормального розміру, а праве – вдвічі коротше, пряме як якийсь огризок. Як виявилося, цей феномен має логічне пояснення.

Вся справа в тому, що багато європейських міст відрізняються тісним центром з вузькими вуличками, де складно роз'їхатися двом великим машинам. Більше того, іноді буває складно навіть припаркуватись чи об'їхати пішохода. При цьому в 80-х роках відбувся різкий стрибок довжини та ширини нових моделей - попросту кажучи, сильно зросли габарити автомобіля.

От і вирішили німецькі інженери зменшити розмір правого дзеркала, адже саме воно пошкоджувалося насамперед при зіткненні. Коротке дзеркало, за задумом, мало поменше потрапляти в колотнечу, адже ліве дзеркало водій сам міг скласти вручну, якщо бачив перешкоду, а ось до правого - дотягнутися було практично неможливо.

Зазначимо, що автомобілі з таким обрізаним дзеркалом, зазвичай, були середніми чи великими седанами. При цьому невідповідність переважно стосувалася німецьких машин: форму змінювали такі виробники, як Volkswagen, Audi, Mercedes, BMW та Opel.

Крім того, ще в 70-х роках машини не завжди оснащувалися дзеркалами з пасажирського боку, оскільки обгін праворуч застосовувався рідко або був заборонений. Не дивно, що згодом було ухвалено рішення пожертвувати правим дзеркалом. При цьому воно, незважаючи на свій невеликий розмір, чудово відображало ситуацію на дорозі.

Відмовилися від короткого дзеркала на користь нормального через:

Популярні новини зараз

Нова мобілізація та відстрочка: скільки діє "броня" від призову

Про це вам ніхто не розповість: закопайте восени лавровий лист у город, і ви здивуєтеся

Платне бронювання від мобілізації: скільки доведеться заплатити, щоб не боятися ТЦК – нові деталі

Скільки тепер доведеться платити навіть за стару квартиру: що потрібно знати про нові податки

Показати ще
  • Технічний розвиток. Дзеркала почали встановлювати на гнучких шарнірах.
  • Водії звикли до великих габаритів машин.
  • Страждала безпека при водінні, тому що в коротке дзеркало гірше видно дорогу ззаду.

Згодом дзеркала стали оснащувати петлями, що дозволило згинати їх перед зустріччю з якоюсь перешкодою. На початку 2000-х дзеркала обладнали електроприводом, після чого причини зменшувати їхній розмір зникли.

Читайте також:

Їх уже кілька тисяч: на кордон України з Польщею стягують величезну кількість вантажівок. Подробиці

Його кожен знав у вічі: не стало зірки серіалів "Вулиці розбитих ліхтарів" і "Убивча сила"

Стільки не просять навіть за б/в машину: Nissan показав найновіший і найдешевший кросовер

Росіяни думали, що це надзвичайний землетрус: перші подробиці потужних вибухів у Смоленську