У світі вже нікого не здивувати АКПП (автоматичною коробкою передач). Навпаки — вміння їздити на "механіці" незабаром може стати екзотикою. Не дивно, що питання про те, як правильно їздити автоматом, є дуже актуальним.

Серед ключових плюсів автоматичної коробки передач у зимовий період – максимально плавний рух машини, що вкрай складно отримати під час пересування на «механіці».

Крым того, у багатьох сучасних автомобілів є режим "Winter" або "Snow". Його активація дозволяє знизити ризик занесення, а також покращити стійкість машини на слизькому дорожньому покритті. Після включення цієї опції АКПП переходить на 2 або 3 передачу, а наступна швидкість вмикається лише після досягнення оптимального рівня безпеки.

Що ж стосується недоліків їзди на АКПП взимку, то навіть наявність спеціального «зимового» режиму на АКПП не гарантує повного захисту від застрягання в снігу або пробуксування на льоду. Щоб вийти з такої неприємної ситуації, доведеться попросити когось підштовхнути машину, оскільки буксирувати її на тросі, як на МКПП, не можна.

Ще рекомендується довго їздити у місцях із максимально допустимою швидкістю 50 км/год, оскільки це підвищує ризик перегріву трансмісії.

Як правильно прогрівати "автомат" взимку?

Популярні новини зараз

Тепер буде легше: графіки відключення світла 23 листопада – Укренерго потішило українців

Польща зібралася перекрити кордон із Україною

Снігу по пояс і мінус 15: "Льодовиковий період" увірвався в Україну - погода на вихідні влаштує Апокаліпсис

Огірки будуть ніжними та смачними: як молоко допоможе отримати ідеальний урожай

Показати ще
  1. Запустити двигун;
  2. Після закінчення 10-хвилинного прогріву плавно (з затримкою щонайменше десять секунд) переключитися між режимами;
  3. 5-10 хвилин їхати на швидкості не більше 40 км на годину. ...
  4. Плавно продовжити поїздку без різких прискорень та пробуксувань у заданому режимі.
Як їздити в сніг та ожеледь на автоматі
  1. Коли йдеться про АКПП, то їзда в ожеледицю на автоматі має свої особливості:
  2. Коробку бажано прогріти (з натиснутою педаллю гальма по черзі включити “D” та “R” приблизно на 30 секунд)
  3. Якщо це передбачено конструкцією автомобіля, то краще вибрати режим W (winter-зима).

Читайте також:

Жаль, що таке зараз не роблять для села: як виглядав рідкісний ЗАЗ "Таврія" італійської збірки

За ці гроші можна було купити іномарку: як виглядала Таврія "Спорт", про яку мало хто знав

Була і сімейна, і молодіжна: як виглядали рідкісні ЗАЗ "Таврія", про які мало хто знав