Очікуваний спортивний автомобіль «Спорт-900» планувався виробляти на автозаводі «ЗАЗ» у Запоріжжі, Україна. Цей спорткар розробили фахівці НАМІ та Московського інституту автомобільних кузовів. Його назва «Спорт-900» походить від загального об'єму двигуна.

Проект курирував талановитий фахівець із художнього оформлення Едуард Молчанов та його команда. Хоча в механічні вузли автомобіля принципових змін не було внесено, зате створено унікальний, революційний дизайн кузова купе.

Спорт-900

Конструкція «Спорт-900» відрізнялася дводверним салоном, заднім сидінням для двох пасажирів та пластиковим кузовом, що дозволило знизити масу автомобіля лише до 500 кілограмів. Передня частина кузова відрізнялася характерними елементами: фарами та решіткою радіатора майже закріплені площиною капота. Передня кромка капота ледь заходила за фари та радіатор, нагадуючи конструкція пізніших моделей Ford Falcon і навіть Ford Mustang, вперше випущеного у 1964 році.

Спорт-900

Однак, незважаючи на свою новаторську фару, «Спорт-900» залишився експериментальним проектом, і було випущено близько десяти прототипів. Згодом ці автомобілі потрапили у приватну власність, і багато хто з них зберігся до наших днів завдяки міцному пластиковому кузову, який згодом не псується.

Популярні новини зараз

Відключення світла завтра, 22 листопада: Укренерго озвучив графіки – заряджайте павербанки та ліхтарики

У вас є 3 дні, а потім штраф: в Україні оновили правила мобілізації, що потрібно знати після отримання повістки

Це буде ваша найздоровіша розсада: як правильно використовувати екстремальний спосіб з окропом

Полуницю не потрібно вкривати чим завгодно: секрети, які допоможуть відлякати гризунів узимку

Показати ще

У 1965 році конструктор Едуард Молчанов залишив сферу автомобілебудування та розпочав роботу на вертолітному заводі імені Мили, де зосередився на проектуванні військової та цивільної гвинтової техніки.

Спорт-900

Цікаво, що серед країн колишнього «соціалістичного табору» тільки колишня Східна Німеччина виробляла спортивні автомобілі. У 1969 році, до 20-річчя від дня заснування НДР, у Дездені був випущений спортивний автомобіль Melkus RS 1000. Він мав яскраву схожість з Porsche 911, подібним до концепту «Спорт-900». Melkus RS 1000 був заснований на платформі НДР «Вартбург» і мав двотактний трициліндровий двигун об'ємом 1 літр та потужністю 70 кінських сил, а також кузов зі скловолокна. Ці автомобілі переважно збиралися вручну, і за десять років було випущено близько сотні штук.

Melkus RS 1000

Читайте також:

Путін знову заговорив про переговори з Україною: що він розповів цього разу

Це знадобиться кожному: як платити за світло вдвічі менше. Корисні поради

До Шуфрича прийшли з обшуками: у величезному будинку знайдено такі "дорослі" вбрання, в яких на людях краще не з'являтися