Цікаво дізнатися про історичний розвиток автомобільних проектів, особливо коли вони пов'язані з інноваційними ідеями та концепціями. При цьому Запорізький автомобільний завод (ЗАЗ) в Україні майже півстоліття тому розглядав можливість виробництва передньопривідного легкового автомобіля. Хоча вони зробили деякі перші кроки у цьому напрямі, проект зрештою залишився на папері.
Проект принципово нового передньопривідного автомобіля розпочався на ЗАЗі наприкінці 1960-х років.
Автомобіль замислювався як седан незграбних форм, а на дизайн вплинули такі моделі, як ВАЗ-2101 (радянська версія ФІАТ 124), а також європейські автомобілі, такі як Volvo 144 та малолітражний DAF. 44/46.
На початку 1970-х років було представлено готовий макет цього інноваційного автомобіля. Фотографія цього макета вперше була опублікована у 2019 році, на ній машина показана в ракурсі ¾.
Спільнота «Українські автомобілі» у Facebook нещодавно поділилася ще однією фотографією тієї ж моделі, яка цього разу демонструє вигляд спереду. На цьому зображенні помітні зміни в дизайні, у тому числі прямокутні фари замість колишніх круглих.
"Може, я ще трохи тут побуду": Маша Єфросиніна зависла в Іспанії та не поспішає назад в Україну
Йод проти порожніх грядок: як проста крапля перетворює томати на гігантів
Три знаки Зодіаку, яким всесвіт нарешті скаже: "Ти заслужив", у кого закінчиться чорна смуга
ТЦК не мають права перевіряти документи на вулиці: хто насправді може це робити
Незважаючи на ці розробки, ЗАЗ так і не дійшов до створення прототипу передньопривідного автомобіля. Натомість у 1988 році у виробництво пішла їхня перша передньопривідна модель «Таврія».
Цей історичний погляд підкреслює новаторський дух автомобільних інженерів та еволюцію концепцій дизайну автомобілів з часом.
Читайте також:
Не залучайте лихо в будинок: ось чому не можна вимовляти фразу "приємного апетиту"
Їх закривають капроновою кришкою: рецепт маринованих помідорів по-єврейськи на зиму
Як потрібно зберігати помідори, щоб вони довго зберігалися і не псувалися