Український автолюбитель зайнявся проектом з серйозної переробки "Запорожця"
Незважаючи на всі свої переваги, ЗАЗ-966, та й в цілому весь модельний ряд "Запорожців", ніколи не міг похвалитися своїми динамічними характеристиками, більш того, потужності "вухатому" нерідко навіть не вистачало. Тим не менш, існують автолюбителі, які хотіли б, щоб українська класика нарешті могла вражати швидкістю. Автомобіліст Всеволод взявся здійснювати таку задумку, причому з ДВС, а з електромотором. Про це повідомляє портал "Auto 24".
По суті, при створенні електрокара на основі іншої машини що саме це буде за машина не грає особливої ролі, тому добре підійде і ЗАЗ-966 "Запорожець" 1971 року випуску, який вибрав Всеволод.
Найтривалішим і трудомістким етапом створення "електро-Запорожця" було комплектування, яке включає в себе пошук потрібних акумуляторів, силової установки, контролера, зарядного пристрою і багатьох інших дрібніших деталей.
Тягову батарею було вирішено взяти від американського електромобіля Chevrolet Volt. Електромотор-італійського походження, який встановлювався на кілька електричних моделей Fiat. Блок передачі енергії від акумуляторів до двигуна, він же контролер, теж вирішили не винаходити і знайшли деталь фабричного виробництва.
Відключення світла завтра, 22 листопада: Укренерго озвучив графіки – заряджайте павербанки та ліхтарики
Син Віктора Павліка заробляє гроші в 3 роки: Катя Репяхова розповіла, що робить
Ну хоча б тут ціни радують: у супермаркетах подешевшав цукор, але борошно взяло курс на здорожчання
Вся правда їм приходить уві сні: 5 знаків Зодіаку, які бачать пророчі сни
Коробка передач залишилася колишньою, оскільки в конструкції оригінального "Запорожця" вона також виконувала роль редуктора головної передачі, правда, тепер водієві не потрібно включати передачі.
Робота над проектом все ще не закінчена, проте "Запорожець" на електричній тязі вже почав робити "дитячі кроки", причому досить різкі: електромотор розганяє легкий "запорожець" до максимальної швидкості в 150 кілометрів на годину, а для того, щоб розігнатися до "сотні" необхідно всього 5,5 секунд.
З "дитячими кроками" в проекті виявилися і "дитячі хвороби", такі, наприклад, як занадто сильний шум від роботи електричного насоса системи охолодження двигуна. Оскільки передбачалося, що динаміка "Запорожця" значно підвищиться, автор проекту вирішив заздалегідь перебудувати ходову частину автомобіля під колеса з ВАЗівських "Жигулів".
До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що у мережі опублікували унікальні фотографії та звіти про випробування спеціальних версій "Запорожця", які використовувалися як вантажівки.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що автолюбитель похвалився цікавим тюнінгом "Ниви", який перетворив невеликий непоказний позашляховик в" блатний " автомобіль, який кидається в очі.
Також "Hyser" писав, що український автолюбитель втомився мерзнути у своєму "москвичі" холодними зимами, тому вирішив встановити у своєму транспортному засобі піч-буржуйку.