У російському Новосибірську виставили на продаж рідкісну ГАЗ-21 "Волга" нетипового забарвлення
Про те, що автомобіль 1966 року випуску знаходиться в практично ідеальному стані, а на відновлення пішло довгих вісім років, пише тематичне видання "За Кермом".
У автомобіля, за який власник бажає отримати солідну суму в 1,8 мільйона російських рублів(675 000 гривень), якщо вірити технічному паспорту, був єдиний господар. Попри те, що зазначений в ПТС пробіг "Волги"і склав всього лише 2 500 кілометрів, на реставрацію і доведення авто до кондиції все ж довелося витратити майже десять років життя.
Згідно з описом складеним власником, повне відновлення проводилося тільки по заводській технічній документації, при цьому використовувалися оригінальні компоненти, включаючи елементи кузова, шини та технічну "начинку" салону(радіоприймач і годинник). Хромовані частини кузова також оригінальні, а зварювальні роботи над корпусом авто жодного разу не проводилися. Силовий агрегат ГАЗ-21, встановлений ще за часів СРСР, має обсяг у 2,4 "кубика", а потужність в 65 кінських сил дозволяє "розігнати" раритет до чималих 130 кілометрів на годину.
На капоті "Волги" присутній впізнаваний персонаж-символ у вигляді фігурки срібного оленя, який не розміщували на третьому поколінні ГАЗ-21 "Волга". Однак, найчастіше автовласники самостійно додають цей "талісман", для позначення приналежності авто до улюбленого"бренду".
Грошей потребувати не будете: знаки Зодіаку, яких Зелена Змі в 2025 році обдарує багатством
Полуницю не потрібно вкривати чим завгодно: секрети, які допоможуть відлякати гризунів узимку
Готовий вивести війська з деяких територій: Reuters розповіли про поступки путіна
Віра Брежнєва одразу після потяга несподівано опинилася у Києві: українці шоковані
До того ж дарма що те, що ця версія "Волги" була випущена в 1966 році, господар все ж вирішив пофарбувати кузов в кольори, більш притаманні для автомобілів першої серії, що вироблялись в період з 1957 по 1959 роки. Така колірна гамма, що чимось нагадує суміш пломбіру і вишневого варення, все ж частіше зустрічалася в американської, а не радянської автомобільної "класики".
До слова, раніше "Hyser" писав про те, український умілець спокусився успіхом "Тесли", і переробив Старий ЗАЗ-966 у швидкісний електрокар.
Також раніше "Hyser" повідомляв про те, що 3Д-моделлер з України вирішив створити концептуальну модель нового варіанту класичного ЗАЗ-965.
А до цього "Hyser" розповідав про те, що у МВС змінили екзаменаційні питання, на які треба правильно відповісти, щоб отримати водійське посвідчення.