Стало відомо, що приховувала всередині звичайна на вигляд "Волга"

Про раритетний автомобіль ГАЗ-23 "Волга", призначений для чиновників і співробітників спецслужб СРСР, розповіли у виданні "За Кермом".

Такі автомобілі випускалися обмеженою серією, в період з 62 по 70 роки минулого століття. Оснащувався транспортний засіб 8-циліндровим двигуном, потужністю в 195 кінських сил, а для простоти управління в цій "Волзі"вже була присутня, на той момент рідкісна, 3-ступінчаста коробка "автомат". Всього ж, за 8 років з конвеєра зійшло 603 авто.

ГАЗ-23 "Волга". Фото: zr.ru

Що найцікавіше, доступна ця версія "Волги" була тільки державній і партійній еліті. Через те, що країні істотно не вистачало автопарку наявних "Чайок", то охорону "представників народу" пересадили на особливу версію, яка була в змозі зрівняється у швидкості з іноземними автомобілями.

Однак, через "маскування", зовні ГАЗ-23 було не відрізнити від звичайного ГАЗ-21. Серйозною проблемою стало те, що у начебто цивільне авто постаралися втиснути силовий агрегат від "Чайки", з робочим об'ємом в 5,52 літра.

Популярні новини зараз

Син Віктора Павліка заробляє гроші в 3 роки: Катя Репяхова розповіла, що робить

Це буде ваша найздоровіша розсада: як правильно використовувати екстремальний спосіб з окропом

Вся правда їм приходить уві сні: 5 знаків Зодіаку, які бачать пророчі сни

Хлопець Лесі Нікітюк розповів, як довго вони з нею разом: "Таке почуття, ніби..."

Показати ще

ГАЗ-23 "Волга". Фото: zr.ru

Такі вимоги висунули співробітники КДБ, які бажали мати пріоритет у швидкості над іншим цивільним автотранспортом. З огляду на особливості роботи спецслужб, що часто проходила в темний час доби, то ГАЗ-23 цілком можна назвати "нічною примарою", через те, що помітити або наздогнати авто явно було нелегко.

Щоб компенсувати збільшену вагу двигуна ГАЗ-23, і не допустити пробуксовування коліс через зсув центру ваги, в багажний відсік "примари" додатково поклали обтяжену штатну панель, масою в 120 кілограмів. Завдяки таким "поліпшенням", ГАЗ-23 розганявся до 100 кілометрів на годину на короткі 16 секунд, максимальна швидкість за технічним паспортом становила 170 кілометрів на годину.

До слова, раніше "Hyser" писав про те, український ентузіаст вирішив скласти конкуренцію "теслі", і переробив звичайний ЗАЗ-966 у швидкісний електрокар.

Також раніше "Hyser" повідомляв про те, що дизайнер з України показав концептуальну модель оновленого ЗАЗ-965.

А до цього "Hyser" розповідав про те, що у МВС оновили екзаменаційні питання, на які треба правильно відповісти, щоб отримати водійські права.