Блогеру потрапив до рук один з перших випущених ВАЗ-2101
У 60-х роках минулого століття виробничі потужності Радянського Союзу росли з величезною швидкістю, в результаті чого трохи більше уваги можна було приділити автомобільній промисловості. Тоді представники СРСР та італійського автомобільного бренду Fiat підписали угоду про своєрідну локалізацію бестселера Fiat 124. В результаті був створений ВАЗА-2101 "Жигулі", один з найбільш ранніх екземплярів якого потрапив до рук блогера Івана Зенкевича.
Підписавши угоду, автомобіль вирішили виробляти в Самарі, назвавши місто, в якому знаходиться завод Тольятті, на честь італійського революціонера. Природно, Fiat 124 не міг перекочувати на радянські дороги в первозданному стані, тому було внесено близько 800 змін в оригінальну конструкцію, найпомітніше з яких — підвищений кліренс.
Якщо збільшений дорожній просвіт робив автомобіль більш зручним, то, наприклад, довелося миритися і з деякими недоліками "Жигулі" щодо "Фіата, такими як барабанні гальма замість дискових.
"Жигулі", яку показував блогер — найраніша з тих, яку взагалі можна знайти. Перша випущена "Копійка" стоїть на підприємстві в Тольятті, друга — в приватній колекції. Блогеру ж вдалося розшукати третій випущений екземпляр.
У ранніх моделях ВАЗ - 2101 було дуже багато італійського. Наприклад, оптика, обшивка салону, підрульові пелюстки, скла, і багато іншого. Також на ранніх зразках машини на шильдику був присутній напис "Тольятті", проте пізніше в керівництві ВАЗ визнали, що завод є стратегічним підприємством, і просто так поширюватися про його дислокацію не варто, після чого напис зник.
Син Віктора Павліка заробляє гроші в 3 роки: Катя Репяхова розповіла, що робить
Полуницю не потрібно вкривати чим завгодно: секрети, які допоможуть відлякати гризунів узимку
"Мімоза" на столі більше не з'явиться: рецепт салату "Маркіза", який давно замінив радянську класику
Хлопець Лесі Нікітюк розповів, як довго вони з нею разом: "Таке почуття, ніби..."
На момент виходу "Жигулі", мабуть, був самим технологічним і зручним автомобілів, що випускалися в СРСР. Він відрізнявся м'якістю ходу, не гіршою динамікою і, нехай і не оригінальним, але красивим дизайном. За рахунок цього "Жигулі", перейменовані в" Ладу", здобули чималий успіх в Європі, що стало справжнім ударом для італійців, які, підписуючи договори, не подумали про заборону на експорт.
До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що у мережі опублікували унікальні фотографії та звіти про випробування спеціальних версій "Запорожця", які використовувалися як вантажівки.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що автолюбитель похвалився цікавим тюнінгом "Ниви", який перетворив невеликий непоказний позашляховик в" блатний " автомобіль, який кидається в очі.
Також "Hyser" писав, що український автолюбитель втомився мерзнути у своєму "москвичі" холодними зимами, тому вирішив встановити у своєму транспортному засобі піч-буржуйку.