Блогер відшукав у гаражі забутий "горбатий Запорожець" і перевірив його якості через 20 років простою
У 60-х роках радянському уряду треба було надати громадянам комерційний автомобіль, який буде займати бюджетну нішу. Через довгий час дослідження західного ринку, підсумком досліджень став ЗАЗ-965 "Запорожець". Youtube-блогер з каналу "Іван Зенкевич PRO автомобілі розповів про те, як він знайшов "горбатого" і про особливості цієї машини.
Прийнято вважати, що" Запорожець", як і багато інших автомобілів був просто "злизаний " радянськими інженерами з західних аналогів, що, на ділі, не правда, тому що незважаючи на в цілому схожі з Fiat формами кузова, автомобілі відчутно відрізняються між собою навіть по дизайну. Більш того, багато технологій, що використовувалися в західному автомобілебудуванні інженери "Москвича", де і розроблялася модель до того, як була відправлена на ЗАЗ, що називався тоді "Комунаром", були істотно доопрацьовані.
Наприклад, у фастбеку Fiat, який прийнято вважати оригіналом "Запорожця", використовувалися поперечні ресори і міст, а в ЗАЗ — передня підвіска на подвійних поздовжніх важелях з двома поперечними торсіонами, які виконували роль пружних елементів. Конструкція підвіски радянської машини на порядок компактніше, завдяки чому місця в "Запорожці", враховуючи його габарити, насправді чимало.
Блогеру вдалося знайти один "Запорожець" в гаражі свого товариша, де машина простояла на місці 20 років. При цьому, як зазначає господар автомобіля, цілком ймовірно, що "горбатий" і у минулого власника стояв на місці не один рік. Зовні машина, звичайно, не в кращому стані: ЛФП і навіть шпаклівка в багатьох місця сильно пошкоджена.
Знайдений "Запорожець" — пізня модель, випущена в кінці 1960-х. Крім того, це модель, адаптована під потреби інвалідів: під рульовим колесом розташовувалися спеціальні важелі, проте власники машини, ще, мабуть, в 70-х роках переобладнали "інвалідку " і додали деякі педалі самостійно, за рахунок чого виглядає все досить кустарно.
Гідна страва для новорічного столу: рецепт салату "Сніжок" з куркою та кукурудзою, щоб хоч десь був сніг
Син Віктора Павліка заробляє гроші в 3 роки: Катя Репяхова розповіла, що робить
Олексій "Позитив" Завгородній вперше зізнався, як освідчився Сахневич: обидвоє були в шлюбі
"Мімоза" на столі більше не з'явиться: рецепт салату "Маркіза", який давно замінив радянську класику
Перш ніж заводити автомобіль, було вирішено його спочатку витягнути на вулицю. На щастя, неймовірно низька вага автомобіля дозволяє двом чоловікам переміщати автомобіль в просторі як їм завгодно. Після того, як "Запорожець" потрапив під промені сонця, його обстежили і з'ясували, що в підкапотному просторі, незважаючи на 20-річний простій, залишилася мастило. У бак машини залили 92-й бензин, і ЗАЗ-965 хоч і не з першого разу, але вдалося завести.
Серед їздових якостей "Запорожця" можна відзначити, що комбінація з малої ваги, особливостей конструкції і дуже високого для легкового автомобіля кліренсу — 175 і 200 мм на передній і задній частині відповідно, давала ЗАЗ-965 прохідність, яка здатна була конкурувати зі справжніми позашляховиками.
До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що в українському уряді мають намір серйозно посилити покарання за порушення автолюбителями "популярних" правил дорожнього руху.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у мережі показали цікавий і рідкісний радянський автомобіль" Іскра", який знайомий величезній кількості глядачів по фільму"Кавказька полонянка".
Також "Hyser" писав, що у мережі показали унікальний прототип ЗАЗ-1102" Таврія", який з'явився ще в 70-х роках, проте протягом довгого часу не ставав на конвеєр.