На початку нульових Заз представив нову модель, яка не потрапила в серію

В останні роки Запорізький автомобілебудівний завод не радує українських автолюбителів новими моделями ЗАЗ, займаючись в основному локалізацією збірки машин інших брендів або пропонуючи перелицьовані китайські автомобілі як продовження модельного ряду "Славути". Однак в 2001 році на одній з автовиставок підприємство представило модель ЗАЗ "Ладога", яка, на жаль, не потрапила в серію. Про цю машину розповів блогер з каналу "SAnno".

"Ладога", незважаючи на іншу назву, повинна була стати рестайлінгом "Славути", причому повноцінним рестайлінгом. Основні зміни в зовнішності машини пов'язані з оптикою з ВАЗ-2110, яка вимагає нового бампера, нової решітки радіатора і деяких окремих змін в конструкції капота.

Також з'явилися нові ручки дверей, накладки на порогах і дизайн заднього бампера. Правда, задню оптику, судячи з усього, вирішили не міняти. Примітно, що в мережі немає фотографій, на який був би зображений зад "Ладоги".

Примітно, що даний рестайлінг виправляв значну частину проблем "Славути". Наприклад, салон "Ладоги" оброблений на порядок краще, а сидіння стали комфортніше. Нарешті були змінені гальма і колісні диски: кожному власнику "Славути" доводилося встановлювати гальма і колісні диски з "Самари" і "Жигулів", тут виробник вирішив позбавити автомобілістів від цих турбот.

З двигуна "Ладоги" змогли "вичавити" 70 кінських сил, що, справедливості заради, цілком достатньо для такого невеликого і легкого автомобіля. Пасивна безпеки також дещо підвищилася — запаску перенесли з підкапотного простору, звідки віна вбивала своїх власників, в багажник.

Популярні новини зараз

Полуницю не потрібно вкривати чим завгодно: секрети, які допоможуть відлякати гризунів узимку

Стосується всіх, у кого стоїть газова колонка або котел: більше ніяких "жартів", інакше будуть проблеми

Готовий вивести війська з деяких територій: Reuters розповіли про поступки путіна

Маша Єфросиніна нарешті показала радість зустрічі з воїном ЗСУ: "Як сильно мені зараз потрібний"

Показати ще

Шумоізоляція стала значно краще: по-перше, двигун став працювати на порядок тихіше, по-друге виробник перейнявся наданням справжньої "шумки" в різних комплектацій, яких, до речі, на відміну від попередниці, у "Ладоги" з'явилося багато, так що тепер покупець, наприклад, міг отримати електросклопідйомники замість "весла".

На жаль, в серію автомобіль так і не потрапив. У 2002 році його планували почати продавати на території Російської Федерації, однак, як часто траплялося у вітчизняному автопромі в 90-х і нульових роках, на запуск на конвеєр не вистачило коштів.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що автоблогеру-експерту в руки потрапив "Вухатий Запорожець" ЗАЗ-966 в хорошому стані. Він випробував автомобіль і розповів про його переваги.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що автолюбителів попередили про те, що в силу вступили зміни в правилах дорожнього руху, які визначають правила перевезення дітей в автомобілі.

Також "Hyser" писав, що автомобіліст з Сибіру вирішив перевірити, чи зможуть запуститися в умовах суворого морозу два класичних радянських автомобіля-ЗАЗ-968М "Запорожець" І ВАЗ-2103 "Жигулі".