Навіть гроші не допомогли власнику прогнилого АЗЛК - 2141 "Москвич"
Про те, як можна марно витратити велику суму грошей, і понівечити радянську "класику", показав YouTube-каналу "ZINUROV".
За словами відеоблогера, він вклав у відновлення "відра" 100 000 російських рублів(близько 40 000 гривень). Якщо уважно вивчити весь процес перероблення "Москвич", можна відзначити, що ніяких глобальних змін, що поліпшують швидкісні характеристики, екологічні стандарти або комфортність салону внесено не було.
Умілець тільки оновив ґрунтовку, перефарбував кузов в інший колір, змінив ширину арок, замінив колісні диски на широкопрофільні, обрізав амортизатори, щоб занизити кліренс, і переварив деякі деталі. Таким чином, з "залізного коня", автомобіль перетворився на якогось "Горбоконика". Втім, чого ще варто було очікувати від "колгоспного тюнінгу" - питання риторичне.
Нагадаємо, що серійне виробництво "Москвича" АЗЛК - 2141 почалося в далекому 1986 році, а рекомендована ціна авто починалася від 8 500 рублів, але враховуючи, що в той час автомобілі не продавалися вільно, без черги, можемо сміливо стверджувати, що придбати "Москвич" можна було за суму, як мінімум в кілька разів вище державної.
Найпоширенішими стали модифікації з двигунами виробництва "УЗАМ" об'ємом в 1,5 літра і 1,7 літра, які стали встановлювати після 1994 року. Набагато менше число автомобілів комплектували "Вазівськими" силовими установками з об'ємом в 1,6, 1,7 і 1,8 літра, однак це не заважало поставляти "Москвич" на експорт в західні країни під маркуванням "LADA Aleko".
Країна готується до депортацій біженців: 120 тисяч українців можуть опинитися поза законом
Авто, яке неможливо відремонтувати: українцям показали модель, що зламала логіку механіків
"Мільйон за зраду": Юрій Рибчинський розкрив, як і коли Таїсія Повалій продалася Кремлю
Україна готується до шести місяців спеки: вчені попереджають про появу пустелі в країні
Повне відео кустарної реконструкції, можна побачити трохи нижче.
До слова, раніше "Hyser" писав про те, як може виглядати суміш "Таврії" і "Славути", якщо немає ні смаку, ні грошей, а тільки необхідність в пересуванні.
Також раніше "Hyser" повідомляв про те, у яких випадках українські водії можуть не оплачувати штрафи на місці. Але почекати рішення суду на свою користь все ж доведеться.
А до цього "Hyser" розповідав про те, як би виглядала наступна версія "Таврії", якби керівництво" Заз " дало добро.