Як виглядала перша концептуальна модель повнопривідного ГАЗ-63

Ретро-фотографію концептуальної моделі вантажного авто опублікував у своєму Telegram-каналі паблік "Загадки історії".

Відзначимо, що це автомобіль випускався в період з 47 по 68 роки минулого століття на Горьківському автомобільному заводі. Все було випущено близько 450 000 штук. "Серцем" вантажівки була силова бензинова 6-рядна установка від попередньої моделі, ГАЗ-51. Об'єм двигуна становив 3,6 літра, з потужністю в 70 кінських сил. Коробка передач була механічною, 4-х ступеневою. Крім цього, в автомобіля був повнопривідна конструкція, з посиленою рамою, а передній міст міг відключатися. Також тиск в односхилих, тепер уже перевірених колесах, можна було регулювати, що підвищувало прохідність вантажівки. А на фото показані авто на шинах, які поки використовувалися для вивчення можливостей збільшення прохідності, і були експериментальними.

Газ-63 на експериментальних шинах. Фото: телеграм-канал "Загадки історії"

Для комфорту водія в кабіні розташували обігрівач, але він подавав тепле повітря тільки на лобове скло кабіни. До ніг же шофера тепло надходило тільки при русі вантажного автомобіля. Вантажність ГАЗ - 63 становила не більше 2 тонн.

Втім, і зараз є автолюбителі, які шукають ці автомобілі, відновлюють або ж роблять тюнінг на замовлення. Ентузіасти не тільки змінюють на краще начинку кабіни, але модернізують радянський автомобіль повністю. Зокрема, встановлюють на нього більш сучасні двигуни, після чого ГАЗ-63 стає набагато економніше в експлуатації. Таким чином, іноді на базі вантажного автомобіля високої прохідності можна створити як мікроавтобус, так і пікап, при цьому його позитивні властивості не втрачаються. Однак, для таких змін необхідно вкласти досить великий обсяг коштів і часу.

Популярні новини зараз

За таку віддадуть дві іномарки: як виглядав перший ЗАЗ, про який мало хто знав

Прийде віддати всю зарплату: як хочуть підвищити штрафи за порушення правил військового обліку

Виноград засохне і його доведеться вирубати: що в жодному разі не повинно рости поряд з ним

Вся підготовка - це 5 годин на полігоні, а потім - у пекло на фронт: історія українського воїна, який зник безвісти

Показати ще

До слова, раніше "Hyser" писав про те, що українських водіїв чекають нові штрафи.

Також раніше "Hyser" повідомляв про те, як виглядає легендарна "Ява", що пролежала в гаражі близько тридцяти років.

А до цього "Hyser" розповідав про те, що болгарські майстри перетворили ВАЗ - 2101 в елітне авто.