Експерти порівняли два бюджетні автомобілі, зібрані в Митному союзі

Про те, що ж краще, "Лада Веста"або "Шевроле Кобальт", розбиралися у виданні, присвяченому автомобільній тематиці, "За Кермом".

"Шевроле Кобальт". Фото: скріншот YouTube-відео.

Для випробувань були обрані зібраний в Казахстані "Кобальт" і російська "Веста". Ціна у цих автомобілів не дуже різниться, і коливається від 759 000 до 815 000 російських рублів(282 000 - 306 000 гривень). Обидва авто мають приблизно однакові бензинові двигуни, обсягом в 1,6 літра у "Вести", і 1,5 літра у "Кобальту", потужністю в 106 кінських сил. Також в порівнянні брали участь транспортні засоби випущені з невеликою різницею. "Кобальт" у 2014-му, а "Веста" у 2015-му році.

"Шевроле Кобальт". Фото: zr.ru

Після 60 годин безперервного руху, а це 124 000 кілометрів, у "Кобальту" не відзначено жодної серйозної несправності. Двигун і коробка передач впоралися без труднощів. Втім, на днище з'явилися перші ознаки корозії, а підвіска хоча і досить міцна, але замінити довелося задні амортизатори та передні стійки стабілізатора. Для повноцінного пересування "Кобальту" з головою вистачило бензину марки "АІ-92", але масло доводилося міняти частенько.

Популярні новини зараз

Ну хоча б тут ціни радують: у супермаркетах подешевшав цукор, але борошно взяло курс на здорожчання

Полуницю не потрібно вкривати чим завгодно: секрети, які допоможуть відлякати гризунів узимку

"Мімоза" на столі більше не з'явиться: рецепт салату "Маркіза", який давно замінив радянську класику

Готовий вивести війська з деяких територій: Reuters розповіли про поступки путіна

Показати ще

"Лада Веста". Фото: "Шевроле Кобальт". Фото: zr.ru

Варто відзначити, що "Весті" все ж дісталося менше - вона проїхала тільки 100 000 кілометрів, і основні неприємності спіткали зчеплення роботизованої коробки передач. За час марафону змінити довелося цілих 4 комплекти. На цей час такі недоліки "Вести", начебто, вже усунені, через те, що трансмісію перевели на варіаторну систему. Невеликим плюсом продукції "АвтоВАЗу" є краще керування автомобілем, а величезним мінусом - гірша енергоємність підвіски. Амортизатори, як і шасі не замінювали, але ремонту піддалися стабілізатори. На відміну від "Кобальту" у "Вести" немає проблем з антикорозійним покриттям кузова і днища.

Таким чином, в плюси "Кобальту" можна зарахувати високу енергоємність підвіски, коробку-автомат і бюджетну вартість. З мінусів - морально застарілий дизайн і відсутність системи стабілізації.

У плюсах "Вести" - відносно нормальне управління і технічна начинка, якщо порівнювати з конкурентом. З мінусів - сумнівна надійність, постійні шуми та незграбний інтер'єр всередині.

До слова, раніше "Hyser" писав про те, що у центрі Києва на штрафмайданчик забрали елітний "Майбах".

Також раніше "Hyser" повідомляв про те, що експерти попередили, чому не варто поспішати з покупкою оновленої "Лади Нива".

А до цього "Hyser" розповідав про те, що спортивний "Запорожець" продають за ціною"Майбаха".