З'явилися кадри, як створювався в СРСР перший "Запорожець"
У 50-ті роки в колишній СРСР задумалися про масове виробництво радянських автомобілів. Мета керівництва була досить амбітною-забезпечити кожного жителя особистим транспортним засобом, щоб показати США свою міць. З'явилися рідкісні кадри в YouTube, як створювали автомобіль "Запорожець" за часів СРСР.
Микита Хрущов в 1957 році поставив перед автовиробниками чітке завдання. Воно полягало в тому, щоб вже в 1960 році був представлений автомобіль, який був би доступний будь-якому громадянину.
Також він повинен був мати хорошу прохідність, недорого коштувати, а в салоні повинно було бути достатньо місця для сім'ї з чотирьох осіб. Вся річ у тому, що ще в 1950-их роках в ряді європейських країнах вже були випущені подібні машини.
Наприклад, у Німеччині це був Volkswagen "Жук", в Італії Fiat 600, а марку Citroеn випустили у Франції. Всі ці марки автомобілів в країнах вироблялися в той час у великих обсягах. Зрозуміло, що СРСР у порівнянні з цими країнами сильно відставало.
Заводу МЗМА, який тоді випускав автомобілі марки "Москвич" дали нездійсненне завдання - всього лише за 3 роки створити абсолютно новий автомобіль, який би відповідав усім озвученим вимогам.
Оскільки у конструкторів тоді було мало досвіду в створенні автомобілів, їм доставили машини з-за кордону для вивчення.
Полуницю не потрібно вкривати чим завгодно: секрети, які допоможуть відлякати гризунів узимку
Вся правда їм приходить уві сні: 5 знаків Зодіаку, які бачать пророчі сни
"Мімоза" на столі більше не з'явиться: рецепт салату "Маркіза", який давно замінив радянську класику
Хлопець Лесі Нікітюк розповів, як довго вони з нею разом: "Таке почуття, ніби..."
При їх тестуванні виявилося, що закордонні марки не підходять для радянських доріг. У підсумку конструктори запозичили ідеї іноземних фахівців і через рік представили "Москвич 444", сильно схожий на Fiat 600.
Коли у заводу МЗМА не знайшлося потрібних потужностей, випуск автомобілів було вирішено проводити в Запоріжжі на заводі "Комунар". У той час він випускав комбайни, плуги і косарки.
Завод перейменували незабаром на ЗАЗ і згодом там стали випускати перші авто марки "Запорожець 965". Його ціна була дуже привабливою - 22 середні зарплати радянського громадянина. Це було цілком доступно, тому люди стали шикуватися в черги.
Дрібні недоліки згодом вдалося швидко усунути, а ось проблеми з двигуном мали всі водії. Взимку ж виявлялася інша проблема-газова піч, яка могла спалахнути в будь-яку хвилину.
Двері в таких автомобілях теж був ненадійні, вони могли під час руху раптово відкритися. Також водії критикували "Запорожець" за те, що він в морозну погоду при запуску видавав гучні звуки. Проте ці автомобілі для пересічних громадян були найдоступнішими.
Раніше портал Hyser повідомляв, що у мережі з'явилися знімки гібрида" Запорожця "і"Мазди".
Також портал писав, що автолюбителям показали, як виглядав "Запорожець" з кузовом Мінівен.
Нагадуємо, що ЗАЗ показав нові моделі.