Клієнти ПриватБанку користуються кредитним лімітом, що спрощує життя в умовах браку грошей.
Однак буває так, що банк раптово не просто "відрізає" кредитний ліміт, а й не дає користуватися грошима на карті. Про таку ситуацію розповів українець, який залишився без коштів, при тому, що ніякої заборгованості перед банком у нього не було. Відповідна скарга з’явилася на порталі Мінфін.
За словами українці, банк без попереднього повідомлення та пояснення причин обмежив функціональність його картки "Універсальна", заблокувавши кредитний ліміт.
Коли клієнт звернувся до банку по роз'яснення, йому повідомили, що для відновлення повного доступу до картки необхідно погасити заборгованість. Проте клієнт стверджує, що він не має ніякої заборгованості перед банком.
"На сайті privat24 і в мобільному додатку повідомляється одна і та ж помилкова інформація: "Щоб надалі відновити кредитний ліміт рекомендуємо погашати борг, отримувати зарплату на картку ПриватБанку або відкрити терміновий депозит". Але у мене немає і не було ніяких боргів перед банком , а також наявна зарплатна картка та терміновий депозит" , - розповів чоловік.
Ну хоча б тут ціни радують: у супермаркетах подешевшав цукор, але борошно взяло курс на здорожчання
Вся правда їм приходить уві сні: 5 знаків Зодіаку, які бачать пророчі сни
"Мімоза" на столі більше не з'явиться: рецепт салату "Маркіза", який давно замінив радянську класику
Підгодуйте томати йодом і одразу отримайте 2 бонуси: навіщо це роблять досвідчені городники
При цьому українець наголосив, що, незважаючи на те, що їм виконано всі перераховані банком умови, кредитний ліміт все одно заблоковано. За його словами, він звернувся до банку, написав скаргу, проте жодної реакції від працівників так і не отримав.
У відповідь на це у ПриватБанку вибачилися за незручності, пообіцявши, що фахівці мають допомогти у ситуації.
Читайте також:
Тарифи на комуналку вже затвердили: що підготували українцям до опалювального сезону.
Суд поставив ТЦК на місце: штрафувати просто так не будуть.