Клієнти ПриватБанку користуються кредитним лімітом, що спрощує життя в умовах браку грошей.
Однак буває так, що банк раптово не просто "відрізає" кредитний ліміт, а й не дає користуватися грошима на карті. Про таку ситуацію розповів українець, який залишився без коштів, при тому, що ніякої заборгованості перед банком у нього не було. Відповідна скарга з’явилася на порталі Мінфін.
За словами українці, банк без попереднього повідомлення та пояснення причин обмежив функціональність його картки "Універсальна", заблокувавши кредитний ліміт.
Коли клієнт звернувся до банку по роз'яснення, йому повідомили, що для відновлення повного доступу до картки необхідно погасити заборгованість. Проте клієнт стверджує, що він не має ніякої заборгованості перед банком.
"На сайті privat24 і в мобільному додатку повідомляється одна і та ж помилкова інформація: "Щоб надалі відновити кредитний ліміт рекомендуємо погашати борг, отримувати зарплату на картку ПриватБанку або відкрити терміновий депозит". Але у мене немає і не було ніяких боргів перед банком , а також наявна зарплатна картка та терміновий депозит" , - розповів чоловік.
Нові правила підрахунку стажу: що змінилось для пенсіонерів і як це вплине на суми
Лічильники води можна не встановлювати: як українцям бути без помтіних показників
Ольга Фреймут: ботокс не для краси, а… від мігрені? І як це пішло не за планом
Колишній правоохоронець став зрадником: 3,5 роки за співпрацю з окупантами - сигнал усім, хто вагається
При цьому українець наголосив, що, незважаючи на те, що їм виконано всі перераховані банком умови, кредитний ліміт все одно заблоковано. За його словами, він звернувся до банку, написав скаргу, проте жодної реакції від працівників так і не отримав.
У відповідь на це у ПриватБанку вибачилися за незручності, пообіцявши, що фахівці мають допомогти у ситуації.
Читайте також:
Тарифи на комуналку вже затвердили: що підготували українцям до опалювального сезону.
Суд поставив ТЦК на місце: штрафувати просто так не будуть.