Часто вважають, що повільна їзда веде до економії палива, але це не завжди так.
Реальність полягає в тому, що режим роботи двигуна відіграє ключову роль у витраті бензину. Давайте розберемо, які рекомендації можна застосовувати у місті та на трасі для того, щоб мінімізувати витрати палива.
Економія у місті:
У міському циклі багато водіїв, зіштовхуючись із постійними перемиканнями швидкостей, часто використанням педалі газу та гальма, піднімають обороти двигуна до 3-3,5 тис. оборотів. В результаті споживання палива суттєво збільшується. Для багатьох автомобілів з 1,6-літровими атмосферними двигунами в місті типова витрата від 10 до 11 літрів бензину. Любителі динамічної їзди можуть навіть збільшити цей показник до 13-15 літрів.
Щоб оптимізувати витрати палива в місті, пропонується наступний підхід: після старту поступово розганятися до 50-60 км/год і перемикатися на вищу передачу. Підтримуючи швидкість від 45 до 80 км/год, можна досягти оптимальної витрати палива. Цей метод особливо ефективний для машин із механічною коробкою передач.
На трасі:
Під час руху трасами основна витрата енергії зумовлена подоланням опору повітря. Що швидкість, то більше палива споживається, враховуючи квадратичну залежність опору від швидкості. Для економічної їзди рекомендується підтримувати швидкість у межах 80-85 км/год, при цьому двигун працюватиме на низьких оборотах (1200-1500 оборотів). Це знизить витрати бензину для 1,6-літрових атмосферних двигунів до 6-7 літрів. Додаткову економію можна досягти, рухаючись накатом і дозволяючи автомобілю скочуватися зі схилів, не вимикаючи вищу передачу.
Гідна страва для новорічного столу: рецепт салату "Сніжок" з куркою та кукурудзою, щоб хоч десь був сніг
Син Віктора Павліка заробляє гроші в 3 роки: Катя Репяхова розповіла, що робить
"Мімоза" на столі більше не з'явиться: рецепт салату "Маркіза", який давно замінив радянську класику
Віра Брежнєва одразу після потяга несподівано опинилася у Києві: українці шоковані
Підтримуючи швидкість у межах 80-90 км/год на трасі, можна без різких гальмувань і розгонів проходити повороти, що сприятливо позначається на спільній економічністі.
Такий підхід дозволяє зменшити частоту гальмування та розгонів, що позитивно впливає на витрату палива на тривалих поїздках.