Ніхто не сперечатиметься, що сучасний автомобіль, якщо він експлуатується вмілими руками і регулярно обслуговується, здатний пробігти багато сотень тисяч кілометрів без найменших поломок. При цьому дуже важливо, щоб за кермом був не просто володар "має рацію", а справжній досвідчений "кермовий", який здатний будь-яку проблему, пов'язану з машиною і дорогою, вирішити швидко, просто і дешево. І обов'язково самостійно. Саме такі водії завжди мають в автомобілі поліетиленову плівку.
Виявляється, саме поліетиленова плівка може допомогти вберегти авто від негоди, якщо водій досі не придбав спеціальний чохол-тент.
Так, якщо помити машину з вечора, а потім акуратно та ретельно вкрити авто звичайний поліетиленовою плівкою, то нічні снігопади та крижані дощі автомобілю не страшні.
При цьому багато автовласників-початківців можуть запитати, чим плівка краща за чохл. Вся річ у тому, що будь-який чохол призначений для зберігання авто у паркінгу, де сильних вітрів не буває. Адже "професійне покривало", по-перше, виготовляється з досить тонкого матеріалу, а по-друге, може подряпати лакофарбовий шар швами.
Що ж до поліетиленової плівки, то у неї швів немає, тому можна бути з одного боку спокійним за фарбу, а з іншого — не витрачати вранці час на "розгрібання" та розморожування. Навіть "двірники" - і ті не прилипнуть.
Таким чином, водій економить чимало часу на очищення автомобіля. Достатньо буде зняти плівку - і поверхню транспортного засобу миттєво очищено від "капризів природи".
Лимон для схуднення не вранці, а перед сном: як правильно вживати, щоб кілограми танули
У Софії Ротару з'явилися термінові справи в Москві: планує отримати щонайменше 500 тис. доларів
Огірки будуть ніжними та смачними: як молоко допоможе отримати ідеальний урожай
Гідна страва для новорічного столу: рецепт салату "Сніжок" з куркою та кукурудзою, щоб хоч десь був сніг
Крім того, досвідчений водій, знаючи про дальню поїздку, замотає передок автомобіля стрейч-плівкою. У цьому випадку автомобілю не страшні відколи, які можна отримати на сільській ґрунтовці в глибинці. Адже десятки щербин на капоті і бампері, тріщини на фарах — це взагалі дорого.
До речі, особливим способом використовують стрейч-плівку водії автобусів та комерційної техніки. Так, щоб відкрити вікно, але при цьому не страждати від сонячного проміння, вони замотують плівкою верх дверей. Так і обличчя в тіні, і вітер обдуває. Непоганий, однак, спосіб комфортного пересування для тих, хто не має кондиціонера.
А ще допоможе плівка при вимушеному ремонті в дорозі: одягнувши рукавички і замотавши руки по лікоть полімером, можна не тільки зберегти одяг, але й убезпечити власні кінцівки від численних порізів і подряпин, які точно виникнуть і при заміні колеса, і при копанні в підкапотному просторі. .
Читайте також:
До такого могли здогадатися тільки вони: навіщо радянські водії завжди возили із собою пачку солі
Щоб не розбитися на трасі: 5 ознак того, що настав час міняти гальмівні колодки
Про таку мріяли навіть радянські міністри: як виглядав рідкісний ВАЗ, зроблений із "Запорожця"
Як дізнатися, що вас наврочили або вам дуже заздрять: названо 7 головних ознак