Після повномасштабного вторгнення РФ в Україну російська авіаційна промисловість живе у борг. Про це пише німецьке видання Welt .
Так, через санкції росіяни більше не мають доступу до сертифікованого технічного обслуговування та запчастин, а частина літаків і зовсім застрягла за кордоном. Це ті судна, які, наприклад, перебували на обслуговуванні за кордоном до повномасштабної війни або конфіскували після 24 лютого.
"На більшу частину парку, до якого мають доступ російські авіакомпанії, немає офіційних запчастин і немає сертифікованого обслуговування через санкції. Російський авіапром, і без того сумнозвісний своїми поломками та аваріями, швидше за все, стане ще більш небезпечним", - зазначає видання. .
Ще б пак, за даними Мінтрансу Росії, 95% пасажирів у РФ перевозять на літаках іноземного виробництва.
Донька російського "Аерофлоту" – лоукостер "Перемога" – вже скоротила парк із 41 до 25 літаків, щоб створити "безперервний канал постачання запасних частин". Туристична авіакомпанія Azur Air також майже вдвічі скоротить кількість літаків, що використовуються.
Вплинуло на ситуацію та закриття європейського та американського повітряного простору. Російські авіалінії що неспроможні вивести свої літаки. А більшість літаків Airbus та Boeing, що експлуатуються в Росії, так чи інакше перебувають у лізингу.
Посипайте город спеціями і не знатимете горя: як дачники підвищують урожайність і чим
8 тисяч доларів, але можна і безкоштовно: Євген Клопотенко зізнався, хто може не платити йому за вечері
Компост більше не дозріватиме роками: як прискорити "приготування" найкращого добрива для городу
Хлопець Лесі Нікітюк розповів, як довго вони з нею разом: "Таке почуття, ніби..."
"Це означає, що якщо ви приземлитесь в іноземному аеропорту, є ризик, що літак буде конфіскований. Це виключає вигідні міжнародні маршрути. Але літаки, які раніше це робили, можуть бути вкрадені для внутрішніх рейсів", - йдеться у матеріалі.
Через санкції у РФ виникли проблеми і з єдиним серійним виробництвом пасажирських літаків Sukhoi Superjet 100. Для складання таких суден використовувалося багато зарубіжних комплектуючих, зокрема двигуни SaM146 виробництва французької компанії Safran.
Середньомагістральний літак "Іркут МС-21", використання якого хотіли розпочати ще минулого року, також потребує імпортних комплектуючих. Тому він не виробляється серійно. Тепер його впровадження має відбутися не раніше 2025 року, якщо необхідні комплектуючі взагалі можна буде знайти.
"Можуть пройти роки, перш ніж почнеться виробництво літаків, повністю виготовлених з російських комплектуючих. Для Росії це означає: у довгостроковій перспективі внутрішніх рейсів ставатиме все менше. Великі відстані між Москвою та регіонами стануть ще довшими", – резюмує видання.
Читайте також:
У Путіна вже заявляють про "коригування" планів щодо війни в Україні .
Здав підводний човен без бою: екс-командиру підводного човна "Запоріжжя" повідомили про підозру .
Це вже перемога: над Зміїним островом підняли український прапор .