Чим продукція радянського автопрому краще, ніж аналогічний автомобіль від американців
Про значні, і не дуже, переваги "Таврії" перед "Фієстою", розповів інформаційний портал "КОЛЕСА.ру".
До другої половини 80-х років минулого століття, коли "Запорізький автомобільний завод" випустив першу "Таврію", продукцію ЗАЗ асоціювали тільки з "мікролітражками" сумнівної якості. Однак, після появи на ринку перших ЗАЗ-1102, думка про автопродукцію із Запоріжжя трохи змінилася. Українські конструктори відмовилися від непрактичного корпусу формату "twodoors", логічно вирішивши, що кузов "хетчбек" зручніше.
Також новинка від" ЗАЗ "отримала підвіску типу "McPherson", 5-ступінчасту коробку передач замість 4-ступінчастої та двигун, що використовує водяну систему охолодження, не як у "Запорожця", у якого була повітряна. Втім, на момент сходу з конвеєра, такі рішення в "Таврії" вже не були новинкою, через те, що аналогічний "Форд" випускався вже мінімум десяток років. Основною причиною затримки виробництва радянського автомобіля був брак коштів, необхідних для початку серійного випуску.
І "Таврія", і "Фієста", є авто одного класу, але у ЗАЗ-1102 все ж дизайн 3-дверного кузова дещо гірше. У обох автомобілів аналогічна бюджетна начинка, з відсутністю опцій, які є у марок класом вище. Обсяг багажного відділення практично ідентичний: 250 у "Таврії", і 230 літрів у" Фієсти", проте вітчизняні інженери збільшили відсік, використавши колесо бездискового типу, що дозволило збільшити місткість багажника, через те, що зменшило розміри"запаски" та перемістили її під капот.
Готівковий детокс: які монети у 2025 році перетворяться на металобрухт, а які принесуть гроші
Феєрверк з космосу: вибух чорної діри люди зможуть побачити з Землі вже найближчим часом
Полуниця з характером: кого підселити, щоб ягоди стали солодшими
Пишні коржі із зеленою цибулею: рецепт, коли звичайний сніданок перетворюється на свято
Не особливо відрізнялися і двигуни конкурентів. За час виробництва їх обсяг варіювався від 0,9 до 1,3 літра, але "Таврія" витрачала на 200 мілілітрів палива на кілометр менше, ніж її конкурент. До того ж у "Фієсти" була відсутня п'ята передача, що не додавало їй економічності. Підвіски обох авто були однієї конструкції, але у "Таврії", як відзначали свого часу експерти, вона була більш щільною і пружною, так що авто комфортніше переносила "високі" швидкості. Якби старт виробництва "Фієсти" і "Таврії" почався одночасно, а не з різницею в 10 років, "Форд", безумовно, отримав би для себе серйозного конкурента, але в 1987 році, ЗАЗ-1102 вже застарів морально і фізично.
До слова, раніше "Hyser" писав про те, що у ЗСУ спишуть з балансу ще радянські "УАЗи".
Також раніше "Hyser" повідомляв про те, що у Європі назвали самий "бюджетний" автомобіль цього року.
А до цього "Hyser" розповідав про те, що "ЗАЗ "буде випускати лімітований варіант"Renault Arkana".