У 80-х роках на основі відомої всім "Таврії" була створена вельми цікава машина

Мало хто знає, але протягом всієї історії радянського автомобілебудування вітчизняні автомобілі часто і іноді у великих обсягах поставлялися за кордон. При цьому найчастіше машини адаптувалися для західного споживача, іноді безпосередньо заводом-виробником, а іноді дилерами, які замовляли машини з СРСР. Про одну з таких версій, зроблених спеціально для експорту, повідомляє інформаційний портал "Carakoom".

Безліч цікавих спецверсій машин створили і на Запорізькому автозаводі. В кінці 80-х років на підприємстві вирішили зробити спеціальну модифікацію ЗАЗ-1102 з відкритим верхом, щоб поставляти їх на ринки європейський країн. Розробкою моделі займалося НТЦ"Заз-автотехніка".

За основу взяли класичний український трьохдверний хетчбек ЗАЗ-1102 "Таврія". Задня частина автомобіля була повністю зрізана, замість неї був встановлений м'який складаний люк. Над передніми сидіннями зроблений великий люк. Таким чином машину перетворили на кабріолет, хоча, через особливості такий тип кузова правильніше позначати як "ландо". Модель нагадує собою Lada Samara Fun — модифікацію "вісімки" від ВАЗ, яку робив один з німецьких автомобільних імпортерів.

Популярні новини зараз

Гідна страва для новорічного столу: рецепт салату "Сніжок" з куркою та кукурудзою, щоб хоч десь був сніг

Це буде ваша найздоровіша розсада: як правильно використовувати екстремальний спосіб з окропом

Ну хоча б тут ціни радують: у супермаркетах подешевшав цукор, але борошно взяло курс на здорожчання

Віра Брежнєва одразу після потяга несподівано опинилася у Києві: українці шоковані

Показати ще

Відомо, що всього було створено три прототипи цієї модифікації. На початку 1990-х років дві машини з трьох відправили "обкатувати" в Грецію, після чого одна з машин повернулася в Україну, а одна, за якимось збігом обставин, опинилася в Македонії, де була виставлена на продаж.

Саме цей екземпляр фігурує на всіх фотографіях, пов'язаних з "Таврією-гаразд". За всі ці роки модель так жодного разу і не поставили на облік, а її пробіг становить всього лише 375 кілометрів. Природно, автомобіль знаходиться в практично ідеальному стані, хіба що пластикове вікно на даху з плином часу помутніло.

Примітно, що у цього конкретного екземпляра передня частина даху — пластикова і знімна. З одного боку, це зручно, оскільки салон стає ще просторіше, а з іншого — ні, оскільки пластикову частину даху в автомобілі діти нікуди.

Відомо, що машина в оригінальному стані до такої міри, що у неї навіть "гума" заводська. З документів, правда, у "Таврії" тільки договір купівлі / продажу. У Македонії цю машину купив автомобільний колекціонер з Нідерландів, правда, всього через чотири місяці він теж продав її, на цей раз в Естонію.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що у мережі згадали про унікальних "Запорожців" виробництва ЗАЗ, які виділялися тим, що були виконані в кузові пікап.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у мережі згадали про те, що 35 років тому з конвеєра зійшов ювілейний, 2,5-мільйонний екземпляр "Запорожця" ЗАЗ-968М.

Також "Hyser" писав, що блогер знайшов забутий на 20 років в гаражі "Запорожець", показав, як його доводилося заводити і розповів, за що цей автомобіль свого часу полюбили радянські автолюбителі.