У період пандемії відпочинок за кордоном користується набагато меншою популярністю, але тим не менш українські туристи все одно не упускають можливість відпочити в теплих країнах.
Пандемія позбавила не тільки можливості відпочивати, а й заробляти туристичним країнам, що дало поштовх фантазії і ви можете в цьому переконатися. Так, єгиптяни для заманювання українських туристів придумали оригінальні назви для магазинів, які копіюють відомі вітчизняні бренди.
У соціальній мережі Facebook фотографії були опубліковані користувачем Анна Романова. На них видно забавні вивіски такі, як "АТБ шкіра"," Сільпо косметика"," Епіцентр солодощі"," Novus шкіри"," Ашан удар по цінах " та інші.
"Ні, ну я розумію, що єгиптяни йдуть на будь-які хитрощі, щоб заманити українського туриста. Але почитайте ці "рекламні" слогани, які супроводжують копії українських торгових марок. Хто і в якому стані їх складав? Хоча останнє фото з віршем про траву все ставить на свої місця!"- писала вона.
"Мене дорого утримувати": Машу Полякову можуть депортувати з США, навіть шлюб - не гарантія
3700 кілометрів заради обіймів: Григорій Решетник несподівано з’явився у Іспанії, щоб побачити родину
Соцдопомога може зникнути назавжди: українцям дали час до 1 вересня, що змінилось з ПФУ
Навіть мізерні пенсії стануть розкішшю в Україні: що готує влада
Раніше Hyser писав про те, що українцям розповіли, що вимагатимуть замість ПЛР-тесту.
Також Hyser повідомляв, що у Кабінеті Міністрів планують знизити ціни на авіаперельоти.
Нагадаємо, що у мережі набере Популярність захоплюючий ролик про сутичку двох пасажирських авіалайнерів.