У період пандемії відпочинок за кордоном користується набагато меншою популярністю, але тим не менш українські туристи все одно не упускають можливість відпочити в теплих країнах.

Пандемія позбавила не тільки можливості відпочивати, а й заробляти туристичним країнам, що дало поштовх фантазії і ви можете в цьому переконатися. Так, єгиптяни для заманювання українських туристів придумали оригінальні назви для магазинів, які копіюють відомі вітчизняні бренди.

У соціальній мережі Facebook фотографії були опубліковані користувачем Анна Романова. На них видно забавні вивіски такі, як "АТБ шкіра"," Сільпо косметика"," Епіцентр солодощі"," Novus шкіри"," Ашан удар по цінах " та інші.

"Ні, ну я розумію, що єгиптяни йдуть на будь-які хитрощі, щоб заманити українського туриста. Але почитайте ці "рекламні" слогани, які супроводжують копії українських торгових марок. Хто і в якому стані їх складав? Хоча останнє фото з віршем про траву все ставить на свої місця!"- писала вона.

Популярні новини зараз

Гідна страва для новорічного столу: рецепт салату "Сніжок" з куркою та кукурудзою, щоб хоч десь був сніг

У вас є 3 дні, а потім штраф: в Україні оновили правила мобілізації, що потрібно знати після отримання повістки

Син Віктора Павліка заробляє гроші в 3 роки: Катя Репяхова розповіла, що робить

Хлопець Лесі Нікітюк розповів, як довго вони з нею разом: "Таке почуття, ніби..."

Показати ще

Раніше Hyser писав про те, що українцям розповіли, що вимагатимуть замість ПЛР-тесту.

Також Hyser повідомляв, що у Кабінеті Міністрів планують знизити ціни на авіаперельоти.

Нагадаємо, що у мережі набере Популярність захоплюючий ролик про сутичку двох пасажирських авіалайнерів.