У період пандемії відпочинок за кордоном користується набагато меншою популярністю, але тим не менш українські туристи все одно не упускають можливість відпочити в теплих країнах.
Пандемія позбавила не тільки можливості відпочивати, а й заробляти туристичним країнам, що дало поштовх фантазії і ви можете в цьому переконатися. Так, єгиптяни для заманювання українських туристів придумали оригінальні назви для магазинів, які копіюють відомі вітчизняні бренди.
У соціальній мережі Facebook фотографії були опубліковані користувачем Анна Романова. На них видно забавні вивіски такі, як "АТБ шкіра"," Сільпо косметика"," Епіцентр солодощі"," Novus шкіри"," Ашан удар по цінах " та інші.
"Ні, ну я розумію, що єгиптяни йдуть на будь-які хитрощі, щоб заманити українського туриста. Але почитайте ці "рекламні" слогани, які супроводжують копії українських торгових марок. Хто і в якому стані їх складав? Хоча останнє фото з віршем про траву все ставить на свої місця!"- писала вона.
Штраф майже 5 мільйонів гривень: скандальна блогерка Анна Алхім порушила закон і заплатила по повній
Українці ризикують втратити половину пенсії: чому так відбувається і хто буде без грошей після індексації
5 звичок, що тихо вбивають ваш автомобіль
Готуйтесь, ТЦК можуть отримати право стріляти: в Україні народжується свій "Ізраїль"?
Раніше Hyser писав про те, що українцям розповіли, що вимагатимуть замість ПЛР-тесту.
Також Hyser повідомляв, що у Кабінеті Міністрів планують знизити ціни на авіаперельоти.
Нагадаємо, що у мережі набере Популярність захоплюючий ролик про сутичку двох пасажирських авіалайнерів.
