ПриватБанк представив розширену функцію спілкування своїх клієнтів, що дозволяє їм отримувати повідомлення RCS від банку. Цей новий канал зв'язку спрямовано поліпшення взаємодії банку з клієнтами.

ПриватБанк стверджує, що першим у країні запровадив RCS-повідомлення – сучасну технологію мобільних повідомлень. В даний час сервіс доступний на пристроях Android, але незабаром буде доступний і на пристроях iOS.

Технологія RCS пропонує клієнтам ПриватБанку низку переваг, у тому числі:

Отримання персоналізованих повідомлень від банку;

Швидка та проста взаємодія з банком;

Виконання дій безпосередньо з повідомлень, таких як доступ до спеціальних пропозицій або навігація до різних послуг.

Популярні новини зараз

Штраф, про який ви навіть не знали: як водії стають жертвами прихованих пасток поліції

"Графські руїни": торт без борошна з хрускотом безе та вершковим кремом, рецепт на екстрений випадок

Сусідський генератор зводить з розуму? Ось як законно змусити його замовкнути

Мобілізація "не за правилами": ТЦК не можуть, а українці не здогадуються

Показати ще

Приватбанк

Щоб увімкнути RCS-повідомлення від ПриватБанку, користувачам необхідно налаштувати свої пристрої. Встановлення окремої програми не потрібне. Для користувачів Android (версії 5.0 або вище) необхідно виконати такі дії:

Відкрити програму Google Messages;

Натиснути піктограму «Налаштування» у верхньому правому куті;

Знайдіть та активуйте чати RCS.

RCS, розроблений Google, покращує якість спілкування, надаючи безпечну інтерактивну платформу порівняно із стандартними SMS-повідомленнями. Цю технологію підтримують основні українські оператори зв'язку: Kyivstar, lifecell та Vodafone.

Читайте також:

Ощадбанк терміново попередив українців: гроші на картах зникнуть

Навіть комуналку сплатити не вийде: ПриватБанк запровадив скандальні обмеження

Масове блокування карток за зняття грошей: Нацбанк екстрено звернувся до українців