ПриватБанк представив розширену функцію спілкування своїх клієнтів, що дозволяє їм отримувати повідомлення RCS від банку. Цей новий канал зв'язку спрямовано поліпшення взаємодії банку з клієнтами.
ПриватБанк стверджує, що першим у країні запровадив RCS-повідомлення – сучасну технологію мобільних повідомлень. В даний час сервіс доступний на пристроях Android, але незабаром буде доступний і на пристроях iOS.
Технологія RCS пропонує клієнтам ПриватБанку низку переваг, у тому числі:
Отримання персоналізованих повідомлень від банку;
Швидка та проста взаємодія з банком;
Виконання дій безпосередньо з повідомлень, таких як доступ до спеціальних пропозицій або навігація до різних послуг.
Штраф, про який ви навіть не знали: як водії стають жертвами прихованих пасток поліції
"Графські руїни": торт без борошна з хрускотом безе та вершковим кремом, рецепт на екстрений випадок
Сусідський генератор зводить з розуму? Ось як законно змусити його замовкнути
Мобілізація "не за правилами": ТЦК не можуть, а українці не здогадуються
Щоб увімкнути RCS-повідомлення від ПриватБанку, користувачам необхідно налаштувати свої пристрої. Встановлення окремої програми не потрібне. Для користувачів Android (версії 5.0 або вище) необхідно виконати такі дії:
Відкрити програму Google Messages;
Натиснути піктограму «Налаштування» у верхньому правому куті;
Знайдіть та активуйте чати RCS.
RCS, розроблений Google, покращує якість спілкування, надаючи безпечну інтерактивну платформу порівняно із стандартними SMS-повідомленнями. Цю технологію підтримують основні українські оператори зв'язку: Kyivstar, lifecell та Vodafone.
Читайте також:
Ощадбанк терміново попередив українців: гроші на картах зникнуть
Навіть комуналку сплатити не вийде: ПриватБанк запровадив скандальні обмеження
Масове блокування карток за зняття грошей: Нацбанк екстрено звернувся до українців
