Світ автодомів продовжує дивувати — і цього разу фантазія інженерів Stellantis перевершила саму себе. Уявіть собі фургон із двома кабінами, що виглядає так, ніби його створили у лабораторії божевільного генія.

Та ні, це не майбутній експонат музею сучасного мистецтва — це Fiat Ducato Back2Back, новий підхід до логістики й підготовки автодомів.

Fiat Ducato Back2Back

Чому у нього дві голови?

Насправді, все банальніше, ніж здається. Back2Back — це не диво мутантної інженерії, а два окремі фургони, тимчасово з’єднані для економії простору під час транспортування. У них немає задньої частини рами та моста, зате кожен оснащений 2,2-літровим турбодизелем Multijet на 178 к.с. і восьмиступеневим автоматом, що теоретично дозволяє їхати у будь-який бік, якщо одна з половин поставлена в «нейтраль».

Дві кабіни — два стилі

Stellantis навіть дозволив собі легкий хаос у дизайні: одна половина білосніжна зі сталевими дисками, інша — срібляста на легкосплавах. Втім, шини — однакові, всесезонні. Усе це — тимчасовий симбіоз: після доставки «сіамських близнюків» роз’єднають і кожна кабіна стане серцем майбутнього кемпера.

Для чого це все?

Back2Back створений, щоб прискорити і здешевити виробництво автодомів, яких у Європі зараз розкуповують як гарячі пиріжки. Ducato давно тримає лідерство у сегменті — тільки в Німеччині на ньому базується понад 427 тисяч кемперів (42,6% ринку). Новий формат дозволить швидше готувати машини для кастомних рішень: шасі AL-KO, рівна підлога, вантажопідйомність 4,4 тонни — ідеально для кемпінгових фантазій.

Популярні новини зараз

Аномальна погода восени та взимку: прогноз здивує, до чого готуватись

"ПриватБанк" терміново попередив українців: банківські картки не працюватимуть

Змусять молодь повернутися в Україну: голова ради резервістів назвав головні умови

Леся Нікітюк "відшила" Тіну Кароль із недоречним побажанням: "Ще й за дівчинкою приходь"

Показати ще

Fiat Ducato Back2Back

Трохи "плюшок" для майбутніх мандрівників

Стандартна комплектація включає все для комфортної подорожі: електропідсилювач, ESP, допомога на підйомах, круїз-контроль, підігрів дзеркал, USB-порти, а опціонально — шкіряне кермо, мультимедіа та ті самі обертові «капітанські» крісла для вечерь під зорями.

Не лише Fiat

Фокус не лише на Ducato — подібні «двоголові» комбо готують і для Citroen Jumper, Peugeot Boxer, а подекуди й для Opel Movano, Toyota ProAce Max та Ram ProMaster.

Майбутнє за гібридними ідеями

Такий формат — не просто логістичний лайфхак. Це приклад того, як ринок кемперів еволюціонує: менше витрат на транспортування, більше простору для кастомізації, і крок до більш екологічної логістики.

Stellantis покаже свого «двоголового звіра» на Caravan Salon 2025 у Дюссельдорфі (29 серпня – 7 вересня). І хто знає, може через кілька років такий підхід стане новим стандартом для всіх автодомів.

Читайте також:

У Києві спіймали "позашляхову ракету" Lamborghini за мільйон: рідкісний суперкар з Range Rover у хвості.

Новый король асфальта: Гордон Мюррей оживил дух McLaren F1 – но вы его не купите.