Власники електрокросовера Volkswagen ID.4 у США шоковані: сенсорні кнопки на кермі настільки чутливі, що навіть легкий дотик долонею може самовільно активувати адаптивний круїз-контроль.
Декілька водіїв подали груповий позов до суду, стверджуючи, що тепер бояться сідати за кермо своїх авто.
Що сталося?
Сенсорні (капаситивні) кнопки на кермі VW ID.4 працюють непередбачувано — під час звичайного маневру вони можуть самі включати круїз-контроль. Позивачі стверджують, що компанія знала про проблему, але не попередила власників, не запропонувала ремонту чи компенсації.
На що скаржаться водії?
У позові йдеться про:
- шахрайство через приховування інформації;
- порушення гарантій;
- незаконне збагачення компанії.
Позов подано до федерального суду Нью-Джерсі, зокрема стосовно законів про захист споживачів у Коннектикуті та Массачусетсі.
Том Круз сказав "ні" Трампу: тепер голлівудська зірка пропустить вручення престижної премії
Чому розумні дачники саджають полуницю саме у серпні: і отримують урожай раніше за всіх
Доля готує випробування: хто із знаків Зодіаку опиниться на порозі кардинальних змін
Київстар роздає знижки: як заплатити за тариф на 50% менше і отримати максимум послуг
Volkswagen реагує
Компанія вже визнала проблему та пообіцяла повернути фізичні кнопки на кермо у майбутніх моделях, зокрема у електрокарі ID.2all. Проте повний перехід від сенсорних кнопок може зайняти кілька років.
Чим це загрожує водіям
Позов підкреслює реальну небезпеку: випадкова активація круїз-контролю під час руху може створити аварійні ситуації. Власники кажуть, що почуваються “заляканими” і вагаються їхати на власних авто.
Читайте також:
Українців масово штрафують за "американські" авто: у чому підступ і як не втратити гроші.
Електрошок для фанатів Porsche: відмова від бензину виявилась найбільшою помилкою десятиліття.