Власники електрокросовера Volkswagen ID.4 у США шоковані: сенсорні кнопки на кермі настільки чутливі, що навіть легкий дотик долонею може самовільно активувати адаптивний круїз-контроль.
Декілька водіїв подали груповий позов до суду, стверджуючи, що тепер бояться сідати за кермо своїх авто.
Що сталося?
Сенсорні (капаситивні) кнопки на кермі VW ID.4 працюють непередбачувано — під час звичайного маневру вони можуть самі включати круїз-контроль. Позивачі стверджують, що компанія знала про проблему, але не попередила власників, не запропонувала ремонту чи компенсації.
На що скаржаться водії?
У позові йдеться про:
- шахрайство через приховування інформації;
- порушення гарантій;
- незаконне збагачення компанії.
Позов подано до федерального суду Нью-Джерсі, зокрема стосовно законів про захист споживачів у Коннектикуті та Массачусетсі.
Путін, Трамп, Сі Цзіньпін: список лідерів, яких відома науковиця "відправила" б з планети, останні слова
4 найнепередбачуваніші і найунікальніші знаки Зодіаку: з ними не скучиш
Рулет з куркою та корейською морквою: рецепт, від якого не відмовиться навіть Червоний Кінь 2026 року
До 25 000 гривень просто за перекази: ПриватБанк запустив акцію, де бонуси сиплються як дощ
Volkswagen реагує
Компанія вже визнала проблему та пообіцяла повернути фізичні кнопки на кермо у майбутніх моделях, зокрема у електрокарі ID.2all. Проте повний перехід від сенсорних кнопок може зайняти кілька років.
Чим це загрожує водіям
Позов підкреслює реальну небезпеку: випадкова активація круїз-контролю під час руху може створити аварійні ситуації. Власники кажуть, що почуваються “заляканими” і вагаються їхати на власних авто.
Читайте також:
Українців масово штрафують за "американські" авто: у чому підступ і як не втратити гроші.
Електрошок для фанатів Porsche: відмова від бензину виявилась найбільшою помилкою десятиліття.