Правильне положення рук на кермі — фундаментальна навичка, яка може поставити в безвихідь водіїв-початківців . Хоча це може здатися незначною деталлю, насправді це суттєво впливає на безпеку та керованість.

Стандартне положення руки, що рекомендується, — між 13:30–15:00 для правої руки та 9:00–10:30 для лівої руки, з ідеальним хватом на позначці 9 і 3 години з точки зору безпеки. Це зводить до мінімуму потенційну шкоду спрацьовування подушки безпеки.

Що ж до правил дорожнього руху, тут немає суворо певних норм через індивідуальних фізіологічних відмінностей. Те, що комфортно для однієї людини, може призвести до надзвичайних ситуацій для іншої людини.

У повсякденних сценаріях керування, не відриваючись від керма, ця стандартна рукоятка підходить для таких завдань, як регулювання руху по прямій, виїзд з тротуару, зупинка, зміна смуги руху або плавний об'їзд перешкод. Поворот на кут у межах 45 градусів можна здійснити, не знімаючи рук із керма.

Для більш крутих поворотів необхідний практичніший підхід, що вимагає детального розуміння того, як працює рульове колесо при повороті вліво та вправо. Спортивний хват, який часто асоціюється з професійними перегонами, сьогодні менш актуальний. Гоночні машини з квадратними кермами та двома ручками, на відміну від традиційного керма, оптимізують простір та вагу.

Руль немецкого авто, фото: скриншот You Tube

Популярні новини зараз

Відключення світла будуть довше: Укренерго терміново вводить жорсткі графіки – вже з сьогодні

Це буде ваша найздоровіша розсада: як правильно використовувати екстремальний спосіб з окропом

Вся правда їм приходить уві сні: 5 знаків Зодіаку, які бачать пророчі сни

Віра Брежнєва одразу після потяга несподівано опинилася у Києві: українці шоковані

Показати ще

Важливо, що умови перегонів суттєво відрізняються від звичайних дорожніх умов.

Поширені помилки при поводженні з кермовим колесом пов'язані із занадто нестабільним або фіксованим положенням, що призводить до несподіваних рухів або недостатнього обертання під час поворотів. Незалежно від конкретної помилки, результат залишається тим самим – можлива втрата управління.

Поворот керма однією рукою – більш просунутий прийом, який часто потрібний на автомобілях з механічною коробкою передач. Поки одна рука залишається на кермі, інша керує коробкою передач, щоб вибрати бажану швидкість після повороту.

Читайте також:

Як правильно доглядати кузов автомобіля, щоб він не іржавів. Важливі поради для кожного

Їх не хочуть продавати: названо автомобілі, які не підводять своїх господарів

Список може здивувати: які старі автомобілі найчастіше приганяють в Україну. Топ-10