Daimler Phoenix 8HP 1898 року випуску, рідкісна автомобільна перлина, залишила свій слід в історії України, який був привезений в країну бароном Миколою фон Мекком.

Барон Миколай фон Мекк, керуючий залізничною компанією, був щасливим власником Daimler Phoenix 8HP. Автомобіль було сфотографовано у його маєтку у селі Копилів під Києвом, нині у складі Бучанського району. Хоча особняк зберігся, його статки сьогодні залишають бажати кращого.

За словами Галини, дочки барона, яка описала їхню автомобільну подорож у своїй біографічній книзі, Daimler Phoenix 8HP заслужив звання одного з перших автомобілів країни.

Спочатку спантеличені його механікою, слуги барона щосили намагалися розібратися в самохідному візку. Під час поїздки до Києва громовий звук двигуна налякав коней, що йдуть дорогою.

Daimler Phoenix 8HP

Барон фон Мек згодом став пристрасним автолюбителем, часто змінював машини та вступив до Київського клубу автомобілістів.

Популярні новини зараз

Відключення світла завтра, 22 листопада: Укренерго озвучив графіки – заряджайте павербанки та ліхтарики

Ну хоча б тут ціни радують: у супермаркетах подешевшав цукор, але борошно взяло курс на здорожчання

Вся правда їм приходить уві сні: 5 знаків Зодіаку, які бачать пророчі сни

"Мімоза" на столі більше не з'явиться: рецепт салату "Маркіза", який давно замінив радянську класику

Показати ще

Примітно, що перший автомобіль в Україні дебютував у 1896 році, придбаний для Київського округу шляхів сполучення та шляхів сполучення. Через рік до Києва прибула ще одна машина, але, на жаль, жодна фотографія, що збереглася, не зафіксувала ці ранні приїзди.

Таким чином, зображення Daimler Phoenix 8HP вважаються найстарішими з фотографій автомобіля, що збереглися в Україні.

Daimler Phoenix випускався з 1897 по 1902 і був першою моделлю бренду з переднім розташуванням двигуна. Автомобіль міг похвалитися характерним трубчастим радіатором, розробленим Вільгельмом Майбахом, який значно покращував охолодження двигуна.

Daimler Phoenix 8HP

Модель оснащувалась 2,1-літровим чотирициліндровим двигуном потужністю 8 кінських сил і пропонувала варіанти двигунів потужністю від 6 до 23 кінських сил.

У своїй 12-сильній версії Вільгельм Бауер здобув перемогу в гонках Ніцца-Маганнон-Ніцца 1899, що ще більше збільшило історичне значення цього чудового автомобіля.

Читайте також:

Не поспішайте засмучуватися: як завезти автомобіль після довгого простою, якщо сів акумулятор

Не угробте свій двигун: як зрозуміти, що в автомобілі вже час міняти моторне масло

Як правильно доглядати кузов автомобіля, щоб він не іржавів. Важливі поради для кожного