Німецька гоночна команда Edlinger представила модифіковану версію гібридного спорткара BMW i8, призначену для змагань із підйому в гору, замінивши попередній BMW E30 двигуном IndyCar V8.
Про це повідомляє «autocentre»
Ключова відмінність цього гоночного i8 полягає в його силовій установці, що складається з чотирьох рядних чотирициліндрових двигунів об'ємом 999 куб.см, кожен, отриманих від мотоцикла BMW HP4 Race.
Це контрастує зі стандартним i8, що оснащений 1,5-літровим трициліндровим гібридним двигуном потужністю 357 к.с.
Гоночний i8 може похвалитися загальною потужністю 880 л.с., кожен двигун відповідає за привід окремого колеса. Така значна потужність передається автомобілю масою всього 998 кг. Двигуни, оснащені сучасною електронікою та титановим вихлопом, видають характерний звук, що нагадує звук старого Formula BRM V16.
Ну хоча б тут ціни радують: у супермаркетах подешевшав цукор, але борошно взяло курс на здорожчання
Олексій "Позитив" Завгородній вперше зізнався, як освідчився Сахневич: обидвоє були в шлюбі
Вся правда їм приходить уві сні: 5 знаків Зодіаку, які бачать пророчі сни
Хлопець Лесі Нікітюк розповів, як довго вони з нею разом: "Таке почуття, ніби..."
Гоночний BMW i8 відповідає стандартам Формули 1 щодо свого шасі, включаючи кабіну, запозичену з LMP1 та посилену полімером, армованим вуглецевим волокном, та стільниковими алюмінієвими конструкціями.
Гальмівну систему складають керамічні диски та шестипоршневі супорти спереду, а також чотирипоршневі супорти ззаду.
Амортизатори Sachs регульовані, а аеродинамічний обвіс, розроблений Edlinger, забезпечує оптимальну притискну силу спереду та максимальну ефективність ззаду.
Читайте також:
Усі виплати скасують: ще одна країна ЄС хоче припинити допомогу українським біженцям