Ні для кого не секрет, що в колишні часикруглорічна їзда на автомобілі була схожа на божевілля. Ще б пак, зимової гуми ні в кого не було, до того ж низькі температури повітря згубні для деталей автомобіля: прискорюється зношування, збільшується ризик поломок. Саме тому ризикувати автомобілем, який тоді купувався чи не на все життя, ніхто не хотів. Сьогодні все по-іншому, проте свої правила та особливості їзди взимку все ж таки існують.

По-перше, кожен водій повинен пам'ятати, що темп водіння взимку має бути розміреним, оскільки колеса не призначені для ковзання. Зчеплення жорстких і гладких покришок зі слизькою дорогою дуже низьке, через що збільшується ризик занесення машини на повороті або внаслідок різкого гальмування. Неприпустимо розганятись на ділянках дороги з поганою видимістю, адже яким би досвідченим не був водій, але різко зупинити автомобіль узимку при раптовій появі зустрічного транспорту неможливо. Хоча б тому, що слизька поверхня дороги суттєво збільшує гальмівний шлях.

По-друге, особлива увага – пішоходам. На жаль, останнім часом вони поводяться відверто недбало: їх привчили до того, що водій скрізь і завжди поступатиметься їм дорогою. Тому будь-якої секунди треба бути готовим до того, що черговий власник смартфона, навушників, капюшона та іншої сучасної атрибутики почне переходити дорогу в зручному особисто йому місці, не звертаючи на вас жодної уваги.

Ще одне з важливих правил зимового часу - стежити за справністю акумулятора, інакше замерзлий мотор просто не запуститься. Ще б пак, чим холодніше на вулиці, тим гірше "живеться" акумуляторної батареї. Справа в тому, що пускові струми на морозі зростають, заряд при цьому вона сприймає погано, а кількість навантажень стає майже максимальною - двірники, фари, обігрівачі, вентилятори і т.п. Тому при кожному пуску двигуна прислухайтеся, чи легко крутиться стартер?

Паркування на снігу – ще одне випробування для автомобілістів. Так, залишаючи машину на парковці – хоч біля офісу, хоч біля будинку, завжди потрібно прикидати, чи легко виїхати з цього місця через велику кількість снігу. Тому, у сильний снігопад рекомендується перш ніж глушити мотор, покататися вперед-назад хоча б на півметра – метр. Цим кожен водій полегшить собі виїзд із паркування.

І ще, проста вода для миття скла в холодну пору не підійде. Вся річ у тому, що на сильному морозі струмінь із форсунки омивача різко втрачає свою колишню інтенсивність – часом вона взагалі не дістає до краю двірників, залишаючи скло брудним. Так, для холодів потрібна спеціальна омиваюча рідина з позначкою "зимова": до її складу входять хімічні елементи, що допомагають видалити бруд і зберігають розчин у рідкому стані навіть у сильний мороз.

Популярні новини зараз

Про це вам ніхто не розповість: закопайте восени лавровий лист у город, і ви здивуєтеся

Це просто блаженство під картоплю: рецепт маринованого малосольного оселедця по-голландськи - це потрібно спробувати

Скільки тепер доведеться платити навіть за стару квартиру: що потрібно знати про нові податки

"Нова" мобілізація: що загрожує українцям, які виїхали за кордон

Показати ще

Ніколи не забувайте пристібати ремені безпеки. Їхнє використання актуальне завжди, і тим більше взимку. Дві секунди часу, витрачені на ремінь, можуть буквально врятувати життя. А ще бажано відрегулювати сидіння та підголовник так, щоб водій був щільно притиснутий до крісла. У разі удару або занесення це знизить ризик травмування.

Читайте також:

Простим громадянам їх не продавали: на які радянські машини ставили коробку-автомат.

Водії вже нервують: автомобільний газ знову подорожчав, вже є проблеми із заправкою машини

Відразу й не додумаєтесь: чому на радянські автомобілі ставили лише один ліхтар заднього ходу

Такого Путін точно не очікував: у росіян на фронті через північнокорейські снаряди рве техніку на частини