В Інтернеті з'явилися рідкісні архівні фотографії перших прототипів ЗАЗ-1102 "Таврія", зроблені 1978 року, які дають змогу зазирнути на ранні етапи розвитку культового українського хетчбека.
Ці прототипи, що з'явилися на дев'ять років раніше за серійну модель, демонструють деякі помітні відмінності в конструкції.
На фотографіях концепт-кар ЗАЗ-1102 "Таврія" демонструє відмінні риси, відсутні у серійної моделі. Примітно, що він має іншу передню частину з вигнутим капотом і великими прямокутними фарами, що нагадують Vauxhall Chevette.
У салоні прототипів є тахометр, якого немає у серійній версії. Автомобілі оснащувалися 1,1-літровим 50-сильним двигуном, що дозволяє розвивати максимальну швидкість 135 км/год.
Розробка "Таврії" розпочалася у середині 70-х років як наступниці "Запорожця". Початковий етап ознаменувався випуском передньопривідного седана ЗАЗ-1102 "Перспектива", готового до виробництва у 1976 році.
Різке похолодання та небезпечна погода: аномальну спеку замінять зливи з грозами
Мобілізація по-новому: ще одгу категорію українців можуть викликати до ТЦК
"Краще дайте Україні зброї": Лайма Вайкуле емоційно звернулася до світу зі сцени свого фестивалю
Пекельний серпень: де в Україні літо увімкне режим "сауна" вже за декілька днів
Однак влада затримала його випуск. До кінця 70-х модель еволюціонувала в хетчбек "Таврія". Було випущено одинадцять прототипів першої серії, і до 1982 дизайн придбав звичний вигляд, пов'язаний з "Таврією".
Незважаючи на готовність, "Таврія" зіткнулася із тривалою затримкою виходу на конвеєр. Пріоритет віддавався більшій моделі подібного компонування – хетчбеку ВАЗ-2108. Лише після надходження у виробництво ВАЗ-2108, проект ЗАЗ-1102 "Таврія" отримав схвалення на серійне виробництво.
Читайте також:
Дуже потрібні працівники: українців запрошують до Польщі. Скільки платять та які є вакансії
Смартфон на колесах: перший автомобіль Xiaomi вперше показали до його прем'єри