Набіг Радянського Союзу електромобілі призвів до створення ВАЗ-2801, електромобіля, розробленого з урахуванням серійного універсала 2102.
Ця робота розпочалася у 1979 році з першого прототипу, названого ВАЗ-2801, з алюмінієвою рамою та такими модифікаціями, як відсутність задніх дверей, замінено люками для зручного доступу до акумулятора.
Близько п'ятдесяти таких електромобілів було виготовлено за два роки, вони проходили випробування, але не досягли широкої доступності.
Хоча ВАЗ-2801 демонстрував багатообіцяючі якості, він ніколи не вироблявся серійно і не був доступний широкому загалу. Деякі агрегати використовувалися на заводі Тольяттін і на пошті, а деякі знайшли застосування в інших місцях, включаючи СРСР.
Влітку мобілізують практично кожного: відстрочки тепер не допоможуть
ТЦК йдуть на нові хитрощі: відстрочки, інвалідність і навіть бронь від мобілізації не врятують
Пенсії по-новому: що чекає на українців у червні 2025 року і чому стаж тепер важливіший, ніж будь-коли
Ідеальний час для полуниці: коли збирати і як зберігати, щоб не втратити жодної ягоди
Відмінною особливістю ВАЗ-2801 був напис «Електро» на борту, проте цей маркер отримав лише частину досвідченої партії.
ВАЗ-2801 оснащувався електродвигуном потужністю 25 кВт, що живиться від нікель-цинкових акумуляторів ємністю 125 Аг і вагою 380 кілограмів.
Незважаючи на свої нововведення, модель зіткнулася з такими обмеженнями, як відносно невеликий запас ходу трохи більше 100 кілометрів при швидкості 40 км/год, що разом із малою швидкістю привело до висновку, що ВАЗ-2801 — глухий кут. філія з розробки електромобілів.
Згодом компанія перенаправила свої зусилля створення нових електромобілів.
Читайте також:
Готуйтеся до проблем: у яких зарубіжних країнах українцям скорочуватимуть виплати
Як висушити одяг, якщо у вас дуже мало часу
Дуже потрібні працівники: українців запрошують до Польщі. Скільки платять та які є вакансії