Це позашляховик, про який багато людей чули. Ці автомобілі залишаються популярними серед любителів полювання та риболовлі завдяки своїй надійності та простій конструкції. Вони часто асоціюються з незграбним зовнішнім виглядом і тентованим дахом, особливо модель ЛуАЗ-969.

ЛуАЗ-1301

Однак на початку 1980-х років на ЛуАЗ заводі вирішили, що настав час зробити серйозне оновлення своїх позашляховиків. 1984 року з'явився перший прототип нової моделі - ЛуАЗ-1301. Цей позашляховик був збудований на базі ЛуАЗ-969М, але з повністю закритим кузовом та використанням деяких елементів від "Таврії". Зовні він нагадував маленький японський позашляховик Suzuki Samurai та виглядав досить симпатично.

Проте керівництво заводу вважало, що потрібні радикальні зміни, і був оголошений конкурс на створення абсолютно нового позашляховика. Внаслідок цього конкурсу у 1988 році було розроблено друге покоління ЛуАЗ-1301.

ЛуАЗ-1301

Нова модель загалом зберегла загальну концепцію першого прототипу. Вона також використовувала просторовий силовий каркас із пластиковими панелями зверху. У цій конструкції були використані деталі різних серійних автомобілів радянського виробництва, такі як лобове скло від ЗАЗ-1102 "Таврія" і світлотехніка від інших автомобілів.

Популярні новини зараз

Снігу по пояс і мінус 15: "Льодовиковий період" увірвався в Україну - погода на вихідні влаштує Апокаліпсис

Відключення світла завтра, 22 листопада: Укренерго озвучив графіки – заряджайте павербанки та ліхтарики

Олексій "Позитив" Завгородній вперше зізнався, як освідчився Сахневич: обидвоє були в шлюбі

Хлопець Лесі Нікітюк розповів, як довго вони з нею разом: "Таке почуття, ніби..."

Показати ще

Саме таким був прототип ЛуАЗа-1301 наприкінці 90-х.

Прототип другого покоління ЛуАЗ-1301 був продемонстрований на Московському автосалоні у 1994 році, і він мав дуже цікавий вигляд. Він мав деякі спільні риси з першим прототипом, але був удосконалений у дизайні.

Цей автомобіль отримав постійний повний привід, а також блокування міжосьового диференціалу. У підвісці були використані пневмобалон замість пружин, що дозволяло регулювати висоту підвіски в діапазоні від 200 до 270 мм.

Остаточний варіант ЛуАЗа-1301 показали у 2002 році.

Здавалося б, такий складний автомобіль не міг би піти на масове виробництво, але остаточний варіант ЛуАЗ-1301 був представлений у 2002 році. Він мав трохи змінений дизайн та використав двигун МеМЗ-245, що було вимогою відповідного міністерства. Цей 1,1-літровий двигун розвивав 53 кінські сили та також використовувався у модернізованій версії ЛуАЗ-969, що випускалася під індексом 1302.

Салон

Серійне виробництво нової моделі планувалося розпочати у 2004 році. Разом із тридверним позашляховиком, який мав знімний задній дах, передбачалося розпочати виробництво і невеликого пікапа. Пікап мав трохи подовжену задню частину та оригінальну спрощену світлотехніку.

Але, на жаль, серійне виробництво не почалося ні 2004, ні 2005 року. У 2006 році компанія "Богдан", що володіє ЛуАЗ, остаточно відмовилася від цієї ідеї, зосередившись на збиранні автомобілів ВАЗ.

Незважаючи на це, кілька передсерійних зразків ЛуАЗ-1301 випустили і досі збереглися. Цей автомобіль міг би стати цікавим конкурентом сучасним позашляховикам, на зразок Suzuki Jimny.

Читайте також:

Ви однозначно про це не знали: як на кухні можна застосувати панірувальні сухарі

Долара стає все менше: що тепер буде з гривнею і до чого готуватись

Краще їх позбутися: названо три речі, які притягують до будинку бідність