Відвідування тематичного автопробігу на початку 1980-х надихнуло Дмитра Парфьонова та Геннадія Хаїнова на амбітний шлях створення власних автомобілів з нуля.
Вони колективно узгодили загальні параметри своїх проектів, але допускали індивідуальні коригування з урахуванням особистих переваг.
У процесі будівництва використовувалася порівняно проста, але ефективна технологія створення кузовних деталей:
Пінопластові форми були надійно закріплені на підготовленому каркасі, що несе.
Потім ці форми були покриті скловолокном і просочені епоксидною смолою.
Після затвердіння смоли поверхню ретельно вирівнюють шпаклівкою та шліфуванням.
Тепер буде легше: графіки відключення світла 23 листопада – Укренерго потішило українців
У вас є 3 дні, а потім штраф: в Україні оновили правила мобілізації, що потрібно знати після отримання повістки
Син Віктора Павліка заробляє гроші в 3 роки: Катя Репяхова розповіла, що робить
Олексій "Позитив" Завгородній вперше зізнався, як освідчився Сахневич: обидвоє були в шлюбі
Незважаючи на скромні гаражні умови, автомобілі Лаура продемонстрували вражаючі характеристики:
Розгін від 0 до 100 км/год лише за 12 секунд.
Максимальна швидкість 160 км/год.
Витрата палива 6 літрів на 100 км.
Використання готових комплектуючих спростило процес збирання:
Двигун: ВАЗ-2105, потужністю 64 кінські сили за обсягом 1294 см³.
Коробка передач: ЗАЗ 968.
Передній привод: ВАЗ 2121 Нива.
На підтвердження свого новаторського духу творці інтегрували в панель приладів два дисплеї, що дозволяють відображати дані від різних датчиків і бортового комп'ютера.
Цей проект виготовлення автомобілів своїми руками був видатним досягненням, особливо якщо врахувати епоху, в якій він здійснювався.
Читайте також:
Купюра з якими літерами у серійному номері приносить удачу: подивіться, чи є у вас така в гаманці
Голова буде ясна: названо 3 продукти, які допомагають позбутися похмілля