Відвідування тематичного автопробігу на початку 1980-х надихнуло Дмитра Парфьонова та Геннадія Хаїнова на амбітний шлях створення власних автомобілів з нуля.
Вони колективно узгодили загальні параметри своїх проектів, але допускали індивідуальні коригування з урахуванням особистих переваг.
У процесі будівництва використовувалася порівняно проста, але ефективна технологія створення кузовних деталей:
Пінопластові форми були надійно закріплені на підготовленому каркасі, що несе.
Потім ці форми були покриті скловолокном і просочені епоксидною смолою.
Після затвердіння смоли поверхню ретельно вирівнюють шпаклівкою та шліфуванням.
"Закони мають діяти не лише на Землі, а й у космосі": стався перший злочин поза планетою, як все закінчилось
Тисяча від Зеленського: чому українці досі не отримали гроші і що робити
Ракети прилетять ще швидше: Росія перейшла на нову схему ударів по Україні, експерти б’ють на сполох
Кінець війни і що буде з тими, хто в СЗЧ? Правда, яку не хочуть чути
Незважаючи на скромні гаражні умови, автомобілі Лаура продемонстрували вражаючі характеристики:
Розгін від 0 до 100 км/год лише за 12 секунд.
Максимальна швидкість 160 км/год.
Витрата палива 6 літрів на 100 км.
Використання готових комплектуючих спростило процес збирання:
Двигун: ВАЗ-2105, потужністю 64 кінські сили за обсягом 1294 см³.
Коробка передач: ЗАЗ 968.
Передній привод: ВАЗ 2121 Нива.
На підтвердження свого новаторського духу творці інтегрували в панель приладів два дисплеї, що дозволяють відображати дані від різних датчиків і бортового комп'ютера.
Цей проект виготовлення автомобілів своїми руками був видатним досягненням, особливо якщо врахувати епоху, в якій він здійснювався.
Читайте також:
Купюра з якими літерами у серійному номері приносить удачу: подивіться, чи є у вас така в гаманці
Голова буде ясна: названо 3 продукти, які допомагають позбутися похмілля
