Незвичайний всюдихід 8x8 привернув велику увагу в Інтернеті. Цей унікальний витвір був виготовлений майже п'ять десятиліть тому Ондімом. Досвідчені інтернет-користувачі припускають, що розробкою цієї машини міг займатися конструктор ЧТЗ, колишній начальник однієї з груп гідрооб'ємного приводу ДСКБ ЧТЗ Максим Миколайович Мельниченко.
Всюдихід «Челябінський Кракозабр» народився на початку 1950-х років. Хоча офіційного підтвердження немає, вважається, що розробка цієї виняткової машини велася неофіційно самою командою, продемонструвавши високий рівень професіоналізму як у проектуванні, так і створенні прототипів. Можливо над цим проектом працював весь колектив Конструкторського бюро гідравліки ЧТЗ.
Цей восьмиколісний автомобіль може похвалитися футуристичним зовнішнім виглядом. Дивно, але, незважаючи на свою 8-колісну конфігурацію, він зберігає відносно компактні розміри – 4530×1900×1490 мм. Всюдихід має шарнірно-зчленовану конструкцію та кузов із клепаного алюмінію. Його споряджена вага складає 600 кг.
Григорій Решетнік розповів, коли вийде на сцену з Винником і Потапом: "Вони так заплутались"
Мобілізація чоловіків 60+: хто з українців може піти служити вже скоро
Як українці платять зайве за світло і як це змінити: економія до 50% можлива
Надя Дорофєєва опинилася під крапельницею: наслідки, які не світять Кацуріну
Одним із цікавих аспектів цього експериментального твору є колісна формула 8х8, що працює за гідростатичною схемою. Дизельний двигун приводить у дію гідравлічний насос, який згодом активує 8 гідромоторів – по одному на кожне колесо. Всі вісім коліс регулюються, а машина може трансформуватися в гусеничний режим.
Всюдихід має кілька спільних вузлів із ГАЗ-М20 «Перемога». Спочатку передбачалося використати двигун від автомобіля, але з якихось причин цей перехід так і не відбувся. Новий власник цього чудового автомобіля сповнений рішучості розкрити всю історію цього інтригуючого радянського проекту.
Читайте також:
Будьте дуже обережні: чим відрізняється їзда на зимових шинах від їзди на літній гумі
Ви здивуєтеся цифрам у платіжках: як можна платити за світло набагато менше. Важливі поради