На початкових етапах розробки ЗАЗ-1102 "Таврія" мав зовсім інший вигляд, який змінювався до його випуску на конвеєр у 1987 році.
Докладніше про першу модель ЗАЗ "Таврія" читайте у нашому матеріалі.
Перший прототип ЗАЗ-1102 "Таврія", створений у 1970 році, був показаний в Інтернеті. Цей зразок значно відрізнявся від фінальної версії. Ми розповімо вам про перетворення цього відомого хетчбека на ранніх етапах розробки.
Головним конструктором ЗАЗ-1102 "Таврія" був Володимир Стешенко. Спочатку автомобіль називався Перспектива і мав схожий дизайн з європейськими моделями того часу.
Прототип мав прямокутні фари спереду, з хромованими ґратами радіатора між ними. На відміну від серійного варіанта, прототип був тридверним фастбеком.
Основна концепція моделі завжди залишалася незмінною - економічний сімейний автомобіль з доступними двигунами. ЗАЗ-1102 "Таврія" замислювалася як наймасовіша модель у СРСР, яка заміняла стару ЗАЗ-968.
Огірки будуть ніжними та смачними: як молоко допоможе отримати ідеальний урожай
Грошей потребувати не будете: знаки Зодіаку, яких Зелена Змі в 2025 році обдарує багатством
Гідна страва для новорічного столу: рецепт салату "Сніжок" з куркою та кукурудзою, щоб хоч десь був сніг
У вас є 3 дні, а потім штраф: в Україні оновили правила мобілізації, що потрібно знати після отримання повістки
Прототипи 1973-1975 років значно відрізнялися від початкової концепції. Вони були дводверними седанами у стилі ранніх моделей АвтоВАЗ.
До кінця 1970-х років інженери знайшли правильний напрямок для розвитку моделі та прототипи ЗАЗ-1102 "Таврія" все більше ставали схожими на серійну версію, яка вийшла в 1987 році.
ЗАЗ-1102 "Таврія" випускалася з 1987 року по 2007 рік. На основі хетчбека було створено багато інших моделей, включаючи седан ЗАЗ-1103 "Славута" та універсал ЗАЗ-1105 "Дана".
Однак, на початкових етапах розробки та в прототипах, ЗАЗ-1102 "Таврія" виглядав зовсім інакше. Спочатку модель називалася "Перспектива" та мала більш європейський дизайн. Фронтальна частина була оснащена прямокутними фарами та прикрашена хромованими ґратами радіатора. Також прототип відрізнявся тридверним фастбек-кузовом.
У ході розробки модель еволюціонувала і прототипи ЗАЗ-1102 "Таврія" 1973-1975 років нагадували седани, натхненні моделями АвтоВАЗ. Однак, до кінця 1970-х років інженери визначилися з напрямком розвитку, і прототипи вже добре збігалися з майбутньою серійною версією, яка стала доступною у 1987 році.
ЗАЗ-1102 "Таврія" була і залишається популярною моделлю, яка приваблювала покупців своєю доступністю, економічністю та простотою в обслуговуванні. Протягом тривалого свого виробництва, "Таврія" залишалася одним із символів вітчизняної автомобільної промисловості.
Читайте також:
Щоб не потрапити в халепу: коли насправді потрібно переходити на зимову гуму
Ганчірка підвела: автомобілістам розповіли, як не нарватися на несподіваний штраф
Ніколи не говоріть на автозаправці фразу "до повного бака": чим це небезпечно
Автомобілістів уже попередили: кому доведеться отримувати нові права