Як американський виробник важких автомобілів обігнав італійську компанію
Про те, як з'явився знаменитий армійський "HMMWV", більш відомий як "Хаммер", розповів тематичний портал "автоцентр".
Ще в далеких 70-х роках минулого століття, збройні сили США відчули потребу в багатоцільовому транспортному засобі, ефективному при веденні бойових дій, враховуючи сучасні реалії. Вимоги були прості: висока мобільність і потужність, і можливість замінити собою вже застарілі моделі армійської техніки.
У 1982 році, через три роки, після оголошення конкурсу, у фінал вийшло три виробники: "Chrysler Defence", представила авто з 8-циліндровим двигуном, 3-ступінчастою коробкою передач і незалежною передньою підвіскою; "Teledyne" з моделлю "Cheetah", в основі якої лежала розробка "Lamborghini", також з 8-циліндровим двигуном, але з коробкою "автомат", повністю незалежною підвіскою та алюмінієвим кузовом; "AM General", з модернізованим авто від "FMC", у підсумку показав більш високу потужність і надійність, ніж у конкурентів.
Саме "Am General" і стало переможцем. Перший армійський "Хаммер" був випущений вже в січні 1985 року, всього ж за рік було вироблено 11 455 "НMMWV" або ж High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle(багатоцільова колісна машина високої мобільності). Базова модель носила коротке найменування - M998, і являла собою комбіноване, вантажно-пасажирське авто: або пікап з 2-дверною кабіною, або 4-дверний автомобіль з закритим кузовом. Крім цього, існувало безліч модифікацій: від машин легкої вогневої підтримки або санітарних автомобілів до артилерійських тягачів.
Полуницю не потрібно вкривати чим завгодно: секрети, які допоможуть відлякати гризунів узимку
"Мімоза" на столі більше не з'явиться: рецепт салату "Маркіза", який давно замінив радянську класику
Віра Брежнєва одразу після потяга несподівано опинилася у Києві: українці шоковані
Хлопець Лесі Нікітюк розповів, як довго вони з нею разом: "Таке почуття, ніби..."
"Серцем" армійського транспорту став 8-циліндровий дизельний двигун, об'ємом в 6,2 літра, з потужністю в 130 кінських сил і 3-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Підвіска - пружинна і незалежна. Кузов - алюмінієвий, зварений, і посилений заклепками. Корисне навантаження становило 1 113 кілограмів, з можливістю додати приціл вантажністю в 1 500 кілограмів.
Зараз цей вже старенький армійський автомобіль є на озброєння у більш ніж 50 країн, включаючи Україну, і все ще є найпоширенішим у світі легким військовим транспортом.
До слова, раніше "Hyser" писав про те, як з ЗАЗ-966 зробити прекрасний позашляховий автомобіль.
Також раніше "Hyser" повідомляв про те, чим ГАЗ-21 значно відрізнявся від ГАЗ-23, при практично тому ж зовнішньому вигляді.
А до цього "Hyser" розповідав про те, що український ентузіаст зробив із ЗАЗ-966 спортивний електрокар.