На ПриватБанк знову надійшли скарги. Один з клієнтів написав, що через відключення живлення банкомату при транзакції у нього з рахунку списали 3 тисячі гривень, але він їх не отримав. У банку дали відповідь.

Інформація про це з'явилася на сайті Мінфіну.

Так, за словами чоловіка, він знімав гроші з пенсійної картки в одному з двох банкоматів на площі Солом'янська, 2, Київ. Він ввів пароль карти та вибрав суму, яку хоче зняти. Потім живлення банкомату відключилося на деякий час. Гроші громадянин так і не отримав, а з рахунку зникли 3 тисячі гривень.

"Сьогодні 05.03.2021 о 14.57 знімав гроші з пенсійної картки для виплат в одному з двох банкоматів на пл.Солом'янська, 2 (номер банкомату САК20116). Після введення пароля і вказівки суми в розмірі 3000 грн. на 10 секунд відключилося живлення. На екрані банкомату з'явилося повідомлення "Помилка" і кнопка "Завершити". У підсумку гроші зняли з карти, але не були за фактом видані банкоматом", - повідомив стривожений клієнт.

Також чоловік зазначив, що тут же зателефонував на гарячу лінію за номером 3700. Оператор банку повідомив, що вони побачили незавершену операцію, а також запевнили, що гроші повернуться на карту протягом двох тижнів.

Чоловік був вкрай стурбований таким терміном і поцікавився чи законно це. Він зазначив, що це були єдині кошти та тепер йому буквально немає за що жити.

Популярні новини зараз

Володимир Зеленський відреагував на заяви російського диктатора: "Путін бреше, ми не вперше..."

Огірки будуть ніжними та смачними: як молоко допоможе отримати ідеальний урожай

Син Віктора Павліка заробляє гроші в 3 роки: Катя Репяхова розповіла, що робить

Це буде ваша найздоровіша розсада: як правильно використовувати екстремальний спосіб з окропом

Показати ще

"Сказали що вони побачили незавершену операцію і сказали чекати можливо до 14 днів. Підкажіть це законно? Гроші пенсійні й останні-потрібні на ліки та їжу. У відділенні на пл. Солом'янській, 2 нічим не допомогли в цій ситуації, хоча банкомат прямо вписаний в зал", - написав клієнт банку.

У Приватбанку принесли чоловікові вибачення та зазначили, що за його питанням вже зареєстрована заявка на повернення коштів, однак фінустанові потрібно переконатися в тому, що гроші не були отримані.

"На цей час очікуються результати інкасації. Це дозволить нам переконатися в тому, що кошти не були видані й визначити їх суму. За результатами обробки заявки ми додатково вам повідомимо", - написали представники банку.

Раніше "Нyser" писав про те, що Національний банк України виявив у роботі "ПриватБанку" порушення.

Також наш портал повідомляв, ПриватБанк без попередження залишив клієнта останніх копійок.

Нагадуємо, ПриватБанк пояснив, чому блокують платежі з Інтернет-картки.