Ювелірний бренд «Золотий вік» оголосив про дострокове припинення співпраці з Настею Каменським (NK). Це рішення було за хвилею публічної критики, що виникла після американського туру артистки, де вона виконувала російськомовні пісні і заявила, що мова не має значення у спілкуванні .

Компанія наголосила, що її діяльність будується на точних принципах та цінностях, та підтвердила запуск нової рекламної кампанії з оновленою концепцією. Відповідно до заяви, оновлена ​​комунікаційна стратегія буде орієнтована на емоції, натхнення та нові способи взаємодії з клієнтами.

Скандал навколо Каменських загострився після концертів у Чикаго, Майамі та Нью-Йорку, де відеозаписи її виступів швидко розлетілися соціальними мережами.

Популярні новини зараз

Половина пенсіонерів виживають на менше ніж 5 тисяч: ПФУ розкрив правду про реальні виплати в Україні

"Бабине літо" повертається: Україну накриє хвиля тепла до +22°, ось коли ховати куртки

Город під загрозою: одна дрібниця, через яку ви втрачаєте половину врожаю

Залишитеся без копійки: ПриватБанк почне блокувати рахунки українців, ось що потрібно терміново зробити

Показати ще

Заяви співачки та вибір репертуару викликали несхвалення у багатьох українців, які почали закликати «Золотий Вік» припинити співпрацю із зіркою.

Варто зазначити, що Настя Каменських була обличчям бренду з 2021 року, але після негативної реакції компанія вирішила закрити цей розділ і перейти до іншого підходу до просування.

Нагадаємо, Анатолій Анатолич показав свій "банан": дуже пишається – вже 21

Раніше «hyser» повідомляв, Настя Каменських змішана з брудом через лицемірство: "Сміття, а не людина"

Як повідомляв «hyser», Ксенія Мішина без макіяжу максимально здивувала: голий животик "Холостячки" все затьмарив