Автолюбителям запропонували оцінити "горбатий" ЗАЗ для Європи.
Автомобілі марки ЗАЗ завжди відрізнялися своєю надійністю і доступністю, оскільки в радянські часи їх можна було купити за ціною, дешевше ніж Москвич. Прізвисько "горбатий" та інші ЗАЗ отримав через похилий кузов, пишуть росЗМІ.
Примітно, що на експорт до Європи "Запорожець" поставляли під марками з ліричними назвами Jalta (або Yalta) і Eliette. На відміну від базової моделі у них були передбачені в оснащенні попільничка, зовнішнє дзеркало заднього виду, радіоприймач накладками з боків автомобіля і нижній кромці багажника, а також покращена шумоізоляція.
Такі авто користувалися попитом за кордоном. Фінській і бельгійській компанії вдавалося продавати до п'яти тисяч "експортних" машин на рік. Враховуючи попит, в 1962 році з'явилася модифікація ЗАЗ-965А з двигуном потужністю 27 кінських сил, а ось в моделі ЗАЗ-965 було всього 23 кінські сили.
Уточнюється, що всього по 1969 рік з конвеєра зійшло в загальній кількості 322 тисяч 166 автомобілів всіх модифікацій. При цьому останній прямий "нащадок" 965-го був випущений ЗАЗ тільки в 2008 році.
До слова, не всі знають, але прототипом для радянської малолітражки став італійський автомобіль FIAT 600, який розробив конструктор Данте Джакоза. Особливостями конструкції "Запорожців" завжди були заднемоторне компонування з поздовжнім розташуванням консольно вивішеного двигуна за задньою віссю і коробки передач в межах колісної бази, а також автономний бензиновий обігрівач салону.
Раніше "Hyser" писав про те, що у мережі показали нову Таврію, яка буде повністю електричною.
Також наш портал повідомляв, що унікальний ГАЗ "Чайка" виставили на продаж.
Нагадуємо, що в Одесі показали незвичайний тюнінг ВАЗ в стилі Jaguar.