Тримання керма під час водіння – важливий аспект безпеки та комфорту на дорозі.

Хоча інструктори в автошколах навчають основ правильного хвату, згодом водії часто забувають про ці рекомендації і віддають перевагу власному стилю управління кермом.

Тим не менш, наявність комфортного стилю хвату керма не має суперечити безпеці.

Водіям важливо знаходити оптимальний баланс між зручністю та можливістю оперативного реагування на дорожні ситуації. На практиці багато водіїв розробляють власні переваги в розташуванні рук на кермі, які відповідають їх стилю водіння і фізичним особливостям.

Однак є основні принципи правильного хвату керма, які можуть бути корисними для водіїв усіх рівнів досвіду.

Важливо, щоб обидві руки завжди знаходилися на кермі, щоб забезпечити максимальний контроль над автомобілем. Руки не повинні надмірно втомлюватися, і будь-якої миті водій повинен бути готовий до виконання повороту без зайвих рухів.

Існує два основні рекомендовані положення рук на кермі.

Перше – ліва рука на 10 годинах, права на 2 годинах. Другий варіант – права рука трохи нижче, на 3 годинах. Вибір між цими варіантами може залежати від індивідуальних переваг водія та конфігурації кермового колеса.

Також важливо звернути увагу на той факт, що сила хвата має бути достатньою для керування автомобілем, але не надто сильною.

Популярні новини зараз

Як відчистити духовку від нагару та застарілого жиру без хімії: методи, які здивують ефектом

Заморозки вже не за горами: коли зміниться погода по всій Україні

А в росії так можна? У Лівані в злочинців вибухнули телефони, кухонні прилади та навіть машини

Лукашенко зробив гучну заяву щодо війни з Україною: мабуть щось відчуває

Показати ще

Затискати кермо занадто сильно не тільки створює додаткову напругу в руках, але й може призвести до втрати почуття контролю та втоми водія.

Існує різницю між закритим і відкритим хватом. Більшість інструкторів рекомендують закритий хват, де обід керма охоплено пальцями і кермо йде по долоні. Цей спосіб забезпечує стійкість та контроль, особливо в критичних ситуаціях.

Положення рук може змінюватись в залежності від дорожніх умов.

Наприклад, на сухій та освітленій трасі при спокійному трафіку руки можуть бути розташовані спокійно, а в складних умовах, таких як слизька дорога або щільний рух, водій має бути готовим до несподіваних маневрів.

Таким чином, правильне тримання керма – це не лише питання комфорту, а й питання безпеки.

Водіям слід знаходити оптимальний стиль хвату, враховуючи індивідуальні уподобання та умови руху на дорозі.

Читайте також: